2008-01-31, 16:17
Medlem
springarns avatar
När jag försöker spela upp en vanlig videofil är bilden bara helt svart. Detta gäller alla filmer, och med mpc, vlc och media player 11. Tidigare kunde man gå in i ATI CATALYST Control Center och ändra dual display (vilket jag inte ens har påsatt) inställningarna och då brukade det fungera. Men nu är det helt omöjligt att få igång det.
Undrar ifall någon vet vad man kan göra, eller vad felet kan vara?
Citera
2008-01-31, 16:20
Medlem
vad är det för "vanlig" film du försöker sätta igång? kan det vara så att du fattas någon codec?
Citera
2008-01-31, 16:37
Medlem
springarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skylinx
vad är det för "vanlig" film du försöker sätta igång? kan det vara så att du fattas någon codec?
Har cccp-codec pack och provar med kanske 5 olika filmer, som tidigare har fungerat.
Citera
2008-01-31, 16:57
Har du provat att ominstallera VLC? Kan vara någon cpbugg som uppstår när Windows känner för att jävlas..
Citera
2008-01-31, 17:02
Medlem
springarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaka
Har du provat att ominstallera VLC? Kan vara någon cpbugg som uppstår när Windows känner för att jävlas..
Tror knappast det är VLC, eftersom att ingen annan mediaspelare fungerar heller.
Citera
2008-01-31, 17:10
Medlem
queen lobsters avatar
Hade samma problem nu när jag har Vista, men om jag tittar på filmerna i ZoomPlayer så fungerar alla klipp som tidigare inte funkat. Kan vara värt ett försök kanske..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in