Citat:
Ursprungligen postat av Saxon_Flix
SÄPO.
De lyckades inte fånga en enda Soviet agent men andra länders underrättelsesjänster fångade flera inom Sveriges gränser.
De håller allt hemligt för evigt. Till skillnad från mer "seriösa" som berättar vad som hänt efter ett par decennier.
SÄPO försöker spela seriösa vilket är kul.
´
Du ser möjligtvis inte det roliga i ditt inlägg?
Du påstår först att Säpo inte lyckats med någonting, sedan klagar du på att de håller allt hemligt?
kan det måhända finnas ett samband där, eller?