2008-01-30, 18:58
Medlem
FarbrorGuds avatar
Då drar jag igång en liten snabb disskussionstråd om Årets Kock som går av stapeln 21.00 ikväll på fyran.

Vad tror ni? jag var mycket nöjd med förra årets tävling och tyckte verkligen att Tommy Myllymäki´s rätter var roligt och nyskapande som fortfarande höll sig klassiska.

Har inte läst nått inför kvällens program mest för att inte spoila nått skojj.

Så vilka förutom jag kommer sätta sig ner framför dumburken och kolla?
Citera
2008-01-30, 20:38
Medlem
defyras avatar
Även detta år blir bra, var där live och såg det. Skulle tippa på

Riktigt trevligt evenemang det där, mycket sponsorer som visar upp, och ger smakprov.
Får ni chansen att åka dit nått år, ta den
Senast redigerad av defyra 2008-01-30 kl. 20:43.
Citera
2008-01-30, 20:43
Medlem
FarbrorGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defyra
Årets Åk blir nice, var där live och såg det. Skulle tippa på

Riktigt trevligt evenemang det där, mycket sponsorer som visar upp, och ger smakprov.
Får ni chansen att åka dit nått år, ta den

det är ju redan avgjort :P såg det på nyheterna men jag (som tur var) missa namnet på vinnaren
Citera
2008-01-30, 20:58
Medlem
defyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorGud
det är ju redan avgjort :P såg det på nyheterna men jag (som tur var) missa namnet på vinnaren
Jo jag vet. Men vill verkligen inte veta vem ännu! VÅGA FAN INTE SÄGA NÅGON, utan Spoiler
Citera
2008-01-30, 21:17
Medlem
FarbrorGuds avatar
sådär första reklampausen dåra. Kul med firren som folk inte jobbat något med. Lite tråkigt att det är så lite som visas under själva tillagningen.

Följer med spänning resterande nu
Citera
2008-01-30, 21:43
Medlem
defyras avatar
Citat:
sådär första reklampausen dåra. Kul med firren som folk inte jobbat något med. Lite tråkigt att det är så lite som visas under själva tillagningen.

Följer med spänning resterande nu
Kan säga att de filma massor, samt Gry kuta runt hela tiden där inne.. Tråkigt för honom att köksisen slängde såsen, såg händelsen men insåg nu vad hon hade gjort, reflekterade inte så långt då
Citera
2008-01-30, 21:44
Medlem
Vad har man sett, fem minuter matlagning?

EDIT: Är det slut?

När ska de laga maten? Jag har sett presentationer av de tävlande, lite kocktips, förklaring av reglerna, och nu presentation av vinnaren?
Senast redigerad av KoalaOfDoom 2008-01-30 kl. 21:50.
Citera
2008-01-30, 21:52
Medlem
FarbrorGuds avatar
oj oj oj va han verkar obekväm nu på efterintervjuvn
Citera
2008-01-30, 21:53
Medlem
defyras avatar
Citat:
Kan säga att de filma massor, samt Gry kuta runt hela tiden där inne.. Tråkigt för honom att köksisen slängde såsen, såg händelsen men insåg nu vad hon hade gjort, reflekterade inte så långt då

Grattis Tom

Men programet var lite av en besvikelse enligt mig.. Mera matlagning tack.
Citera
2008-01-30, 21:55
Medlem
FarbrorGuds avatar
Citat:

Hur agerade han då? Fick hon stryk? Är köksisen någon dom väljer själv? (förmodligen) Ni kan ju gissa vad hon kommer få höra de kommande veckorna (jag antar att det är en anställd för denna kock) stackars köksis.
Citera
2008-01-30, 21:56
Medlem
FarbrorGuds avatar
Citat:
Grattis Tom

Men programet var lite av en besvikelse enligt mig.. Mera matlagning tack.

så sant så sant! Jag tycker verkligen dom borde göra programmet längre typ 2 timmar eller nått sådant. Jag ville verkligen se lite matlagning.
Citera
2008-01-30, 22:04
Medlem
defyras avatar
Citat:
så sant så sant! Jag tycker verkligen dom borde göra programmet längre typ 2 timmar eller nått sådant. Jag ville verkligen se lite matlagning.
Jag har sett massor utav reklam om programmet, och sedan denna besvikelse... Fast det gör igentligen inte så mycket för mig, så de mesta av matlagningen endå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in