Bde Firefox och Camino kraschar kort efter uppstart av nmnda program. Jag har testat att installera om, men det hjlper inte. Vad finns dr att gra? Orkar inte riktigt med klumpiga Safari. Sportar fr vrigt Mac Os X 10.4.10.
2008-01-30 13:49:29.557 Camino[17321] CFLog (21): GetDiskFragment returns -2820 for <Flash Player Enabler><CarbonLib><CFMPriv_CarbonSound><> when trying to load /Library/Internet Plug-Ins/Flash Player Enabler.plugin/Contents/MacOS/Flash Player Enabler
Jan 30 13:49:29 crashdump[17324]: Camino crashed
Hur gjorde du fr att uppdatera?
Senast redigerad av blau 2008-01-30 kl. 13:57.
Ja du bra frga. Just nu sitter jag p jobbet och har givetvis inte min Mac hr men jag kan inte tnka mig att jag gjorde p annat stt n att hoppa in p http://www.macromedia.com och letade reda p uppdateringarna manuellt.
Funkar inte det s kan jag kolla p det nr jag kommer hem vid 17.30-tiden.
Det dr var ju inte s lyckat. Fr ett alert-felmeddelande nr jag frsker starta flash-imagen som upplyser mig om att CarbonLib r trasigt. Fr vl bita ihop med Safari tills dess att jag fr min mbp i nsta vecka.
/Volumes/Adobe Flash Player 9/Install Flash Player 9 OSX/Contents/MacOSClassic/Install Flash Player 9 OSX[17377] Launch failed with error code -2820 (cfragFragmentCorruptErr) for application -psn_0_115081217
Jan 30 14:19:56 /Volumes/Adobe Flash Player 9/Install Flash Player 9 OSX/Contents/MacOSClassic/Install Flash Player 9 OSX: launch failed with error code -2820 (cfragFragmentCorruptErr) for application -psn_0_115081217\n
Hade precis samma problem innan samt att nr jag anvnde Adium s "flg" fnsterna ivg p skrmen och lste sig dr ibland. Otroligt jobbigt!
Nyligen installerade jag Leopard och har klarat mig utan dessa problem, sknt som fan!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!