2008-01-30, 11:40
Medlem
blaus avatar
Bde Firefox och Camino kraschar kort efter uppstart av nmnda program. Jag har testat att installera om, men det hjlper inte. Vad finns dr att gra? Orkar inte riktigt med klumpiga Safari. Sportar fr vrigt Mac Os X 10.4.10.
Citera
2008-01-30, 13:30
Medlem
Kraschar det bara helt slumpmssigt utan frvarning eller nr du startar ngon form av applikation?

Jag hade nmligen sjlv samma problem med Firefox. Fast det var nr jag startade en flash-applikation och d rckte det med att uppdatera flash.

Har du testat att uppdatera webblsarna? Oftast s behvs det och rcker allts inte bara att installera om.
Citera
2008-01-30, 13:53
Medlem
blaus avatar
Det verkar vara flash som stller till det:

Hur gjorde du fr att uppdatera?
Senast redigerad av blau 2008-01-30 kl. 13:57.
Citera
2008-01-30, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blau
Hur gjorde du fr att uppdatera?

Ja du bra frga. Just nu sitter jag p jobbet och har givetvis inte min Mac hr men jag kan inte tnka mig att jag gjorde p annat stt n att hoppa in p http://www.macromedia.com och letade reda p uppdateringarna manuellt.

Funkar inte det s kan jag kolla p det nr jag kommer hem vid 17.30-tiden.
Citera
2008-01-30, 14:27
Medlem
blaus avatar
Det dr var ju inte s lyckat. Fr ett alert-felmeddelande nr jag frsker starta flash-imagen som upplyser mig om att CarbonLib r trasigt. Fr vl bita ihop med Safari tills dess att jag fr min mbp i nsta vecka.

Citera
2008-01-30, 15:08
Medlem
Hade precis samma problem innan samt att nr jag anvnde Adium s "flg" fnsterna ivg p skrmen och lste sig dr ibland. Otroligt jobbigt!
Nyligen installerade jag Leopard och har klarat mig utan dessa problem, sknt som fan!
Citera
2008-01-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blau
Fr vl bita ihop med Safari tills dess att jag fr min mbp i nsta vecka.

Lter som en bra id.
Citera
2008-01-31, 01:12
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Slng ut Flash och installera om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem