2008-01-30, 00:27
Medlem
Frågan är nu...hur fasen ska jag göra?
Finns inga kurser i sporten verkar det som och jag tror ingen av mina vänner är intresserade av att börja spela. Bor i Göteborg för övrigt.
Citera
2008-01-30, 01:24
Medlem
Ooops, den här borde ju såklart legat i sportsektionen. Sorry.
Citera
2008-01-30, 01:35
Medlem
tältpinnes avatar
Du kan givetvis ta squashlektioner på seriösa hallar. Själv gick jag i en juniorgrupp ett par år i början av min "karriär", jag kan dock inte dra mig till minnes att liknande möjligheter erbjöds för äldre spelare. Om du nu inte har någon vän som vill lira så bör det inte vara några större problem att knyta kontakter efter ett par sessioner med en instruktör, squashspelare brukar vara rätt sociala typer har jag erfarit.
Citera
2008-01-30, 21:10
Medlem
Bumpar den här. Vill väldigt gärna ha fler förslag. Någon här på flashback som spelar?
Citera
2008-02-01, 00:30
Medlem
Göteborg har väl en del Squash-hallar, så vitt jag vet?

Spelar Squash, dock inte i Göteborg, men att kunna få tag på privatlektioner och/eller nybörjarkurser ska väl ändå inte vara en omöjlighet?

Mvh.
Citera
2008-02-01, 11:35
Medlem
Jansis avatar
Här i Karlskrona så har dom nybörjargrupper som startar regelbundet, givetvis även fortsättnings kurser o.s.v. Kan inte tänka mig att andra större städer skulle ha sämre utbud än vad vi har här. Bara ringa runt o höra antar jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in