Jag måste fan ha den funktionen men den funkar helt enkelt inte.
När jag slår på sleep så slocknar datorn nån halv sekund sen går alla fläktrar på max så står den bara och brummar och skärmen är svart, så man måste starta om med resetknappen.
Är detta nått känt problem med vista för har läst om andra på Sweclockers som har samma problem. Har dock inte hittat nån lösning. Nån här som vet?
Har provat att byta ut hela moderkortet samt hårddisk. Har även provat att ominstallera Vista flera gånger.
Vad är problemet?
Snälla, inga dumma kommentarer så som "Använd XP istället, höhö".
Kan även tillägga att jag har XP installerat på min andra hårddisk och där funkar Sleep hur bra som helst, satt det är inga fel på moderkortet.
Mysko. På min vista så funkar sleep perfekt.
Kanske inte det svaret du ville ha, men då vet du iaf att det funkar för vissa
Väldigt konstigt.
Finns det några små sladdar jag glömt kanske? Har byggt datorn själv.
Finns nämligen flertal småsladdar som går från chassit som jag struntat att koppla i. Vet inte riktigt vad dom gör och hur dom ska sitta.
Jag har också problem med "Sleep" i Vista. När jag väljer "Sleep" läge så stannar datorn men startar igen av sig själv inom 5 -10 minuter. Detta är mycket irriterande. Har någon annan haft detta problem?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!