2008-02-01, 15:55
Medlem
Näsans avatar
Jag fick ett vanligt c5 kuvert, fick rätt mängd efter vad jag kan uppskatta.
Citera
2008-02-01, 15:55
Bannlyst
Ja tog och blötte en knappnåls knopp och rulla så det kom över hela sen la det under tungan. detta gjorde ja 3 gånger för 4 timmar sedan och känner knappt nått.
Citera
2008-02-01, 15:56
Bannlyst
Läste på google att 40 x 60 zip påsar väger mellan 300 - 424 beroende på hur tjock själva zipp rämsan är eller något
Citera
2008-02-01, 15:57
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quazi
Ja tog och blötte en knappnåls knopp och rulla så det kom över hela sen la det under tungan. detta gjorde ja 3 gånger för 4 timmar sedan och känner knappt nått.

Säkert? Vänta bara, det slår nog till när som helst!
Citera
2008-02-01, 15:59
Bannlyst
Okej väntar lite till, hur e det me dig. hur gjorde du? när och hur påverkad e du
Citera
2008-02-01, 16:00
Medlem
Quazi: Var det för fyra timmar sen och du inte känner något så tog du för lite. Eller så tror du att du inte märker något, det är vanligt på benso. Lägg dig i sängen och vila, du borde somna rätt fort om dosen var tillräcklig. Glöm bara inte att ställa väckarklockan så du inte sover i 20 timmar.
Citera
2008-02-01, 16:00
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Okej väntar lite till, hur e det me dig. hur gjorde du? när och hur påverkad e du

Jag är spiknykter, väntar på brev. Ska sova snart, varit vaken hela natten och haft div. möten idag. Ska plugga imorgon, men hela nästa vecka är ledigt varpå jag väntar ett kuvert på måndag-tisdag då jag fick "packat"-bekräftelse idag.
Citera
2008-02-01, 16:02
Bannlyst
Kan bli en mycket trevlig vecka med andra ord
Citera
2008-02-01, 16:04
Bannlyst
Citat:
Kan bli en mycket trevlig vecka med andra ord
haha får jag fråga varför du petat i dig det nu på en fredag ? man har ju läst skräck tripp rapporter där någon petat i sig en del utan att känna något sedan somna och vaknar 3 dagar senare, kan inte vara allt för kul
Citera
2008-02-01, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
Quazi: Var det för fyra timmar sen och du inte känner något så tog du för lite. Eller så tror du att du inte märker något, det är vanligt på benso. Lägg dig i sängen och vila, du borde somna rätt fort om dosen var tillräcklig. Glöm bara inte att ställa väckarklockan så du inte sover i 20 timmar.

Tack för tipset men ja är ganska van vid de flesta benso's, så om inte detta ruset skiljer sig totalt från dem så borde ja kunna känna det tycker man
Citera
2008-02-01, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
haha får jag fråga varför du petat i dig det nu på en fredag ? man har ju läst skräck tripp rapporter där någon petat i sig en del utan att känna något sedan somna och vaknar 3 dagar senare, kan inte vara allt för kul

Har annat pulver som lätt kommer rätta ut det om ja känner att det blir för mycket
Citera
2008-02-01, 16:07
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Har annat pulver som lätt kommer rätta ut det om ja känner att det blir för mycket

Känner du något än då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in