2012-05-12, 18:05
Medlem
narutos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Har käkat ~10 mg dagligen ett tag jag inte minns och för två timmar drog jag i mig ~60 mg. Vem sa att phenazepam är svår att dosera?

See you in 2 weeks )
Citera
2012-05-12, 18:09
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
See you in 2 weeks )
Minnet har jag kvar för nu och drog i mig strax över ett gram igårkväll. Får se hur det går.
Citera
2012-05-12, 18:11
Medlem
narutos avatar
Citat:
Minnet har jag kvar för nu och drog i mig strax över ett gram igårkväll. Får se hur det går.

Ett gram?? Jaja man tycker inte man känner något speciellt rus förräns det är försent..
Citera
2012-05-12, 18:16
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ett gram?? Jaja man tycker inte man känner något speciellt rus förräns det är försent..
Jo men vafan går ju runt lagom jävla flöddrad men inte så mycket mer förtväntade mig koma åtminstone över helgen men hur jävla mycket behövs för det?
Citera
2012-05-12, 18:36
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Jo men vafan går ju runt lagom jävla flöddrad men inte så mycket mer förtväntade mig koma åtminstone över helgen men hur jävla mycket behövs för det?
1 gram Phenazepam???!! Vanligt folk får ju minneslust/misär under två veckor på säg 20mg av phena!? Shit. Kanske är dåligt krut i ditt phenazepam eller så har du mongolisk tollerans.

Edit: Hört att man kan röka Phenazepam och få en kick ala roppe-rökning fast starkare. Testa röka några mg då?

Mvh
Citera
2012-05-12, 19:35
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
1 gram Phenazepam???!! Vanligt folk får ju minneslust/misär under två veckor på säg 20mg av phena!? Shit. Kanske är dåligt krut i ditt phenazepam eller så har du mongolisk tollerans.

Edit: Hört att man kan röka Phenazepam och få en kick ala roppe-rökning fast starkare. Testa röka några mg då?

Mvh
Har bara några smulor kvar men kan prova. Det är 99% rent, det vet jag garanterat. Så att inte ens ett gram slår mig åt helvete är jag väldigt, väldigt förvånad över. Kanske något medicinskt mirakel? Har ju överlevet en del andra dödliga cocktails utan besvär.
Citera
2012-05-12, 19:47
Medlem
narutos avatar
Citat:
Har bara några smulor kvar men kan prova. Det är 99% rent, det vet jag garanterat. Så att inte ens ett gram slår mig åt helvete är jag väldigt, väldigt förvånad över. Kanske något medicinskt mirakel? Har ju överlevet en del andra dödliga cocktails utan besvär.

Precis sådär tänkte jag 2007, duttade fingret i 1g påsen utan effekt.. trodde jag!
2v minneslucka och en tom påse, ett under att man inte vaknade upp i häktet
Citera
2012-05-12, 19:50
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Precis sådär tänkte jag 2007, duttade fingret i 1g påsen utan effekt.. trodde jag!
Fast grejen är att jag mätte upp små doseringar för typ någon vecka sedan (lite halvsuddigt). Jag har sedan dess tagit allt mer och mer dagligen mellan 5-10 mg alltså inga extrema doser. Nu drog jag i mig resten av påsen på ett gram i princip igår kväll och känner mig perfekt normal utöver att jag är lite bensad.

Din minneslucka började direkt när du tog fenazepamet va?
Citera
2012-05-12, 19:58
Medlem
narutos avatar
Citat:
Fast grejen är att jag mätte upp små doseringar för typ någon vecka sedan (lite halvsuddigt). Jag har sedan dess tagit allt mer och mer dagligen mellan 5-10 mg alltså inga extrema doser. Nu drog jag i mig resten av påsen på ett gram i princip igår kväll och känner mig perfekt normal utöver att jag är lite bensad.

Din minneslucka började direkt när du tog fenazepamet va?

Tjaa.. Tog några duttar o drog iväg på fest hos en polare, minns kvällen men efter det är det total backout, hähä
Citera
2012-05-12, 20:35
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Haha, gjorde exakt samma sak. Samma år också tror jag tom

Farliga grejer, skulle aldrig köpa hem igen
Citera
2012-05-12, 20:47
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Alltså, du är inte ensam om hög tollerans på saker Jag har det för fan medfött på nästan alla droger känns det som!
Tog igår 50mg Imovane(först ggn på Imovane på 2 år) + 2mg Etizolam rektalt och 4mg Etizolam, 6mg bromazepam, 40-50mg Diazepam oralt + massa alkohol och kände mig iprincip helnykter... Ingen tollerans knappt heller Sen när jag rökte nån spice-mix till allt detta vart det däremot skevt som apa och jag började mindfucka totalt. Intog allting inom 2 timmar.
Citera
2012-05-12, 21:34
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Haha, gjorde exakt samma sak. Samma år också tror jag tom

Farliga grejer, skulle aldrig köpa hem igen
Nä så blir det när man inte har koll på doserna!
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Alltså, du är inte ensam om hög tollerans på saker Jag har det för fan medfött på nästan alla droger känns det som!
Tog igår 50mg Imovane(först ggn på Imovane på 2 år) + 2mg Etizolam rektalt och 4mg Etizolam, 6mg bromazepam, 40-50mg Diazepam oralt + massa alkohol och kände mig iprincip helnykter... Ingen tollerans knappt heller Sen när jag rökte nån spice-mix till allt detta vart det däremot skevt som apa och jag började mindfucka totalt. Intog allting inom 2 timmar.
Jo när jag röker lite gräs till börjar allt skeva ur, men nu 24 timmar efter intag av nästan ett gram fenazepam borde jag känna mer än jag känner just nu, och då vet jag ändå att den är potentare än ett jävla kemilabb med högsta betygs produktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in