2012-05-06, 02:02
Medlem
bulan82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Finns på getrc.to eller liknande dock har det diskuterats om det är scam eller inte, lite för billigt för att vara sant.
Finns även friskt på UG-forum speciellt utomlands.
ett svenskt ug forum så man slipper tullen ^^
Citera
2012-05-06, 13:35
Medlem
Denoms avatar
Sitter med säkert 15 mg i kroppen och mår jävligt bra, man är något slö bara...
Citera
2012-05-06, 13:38
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Finns på getrc.to eller liknande dock har det diskuterats om det är scam eller inte, lite för billigt för att vara sant.
Finns även friskt på UG-forum speciellt utomlands.

Dom är scammers.
Citera
2012-05-06, 16:08
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Sitter med säkert 15 mg i kroppen och mår jävligt bra, man är något slö bara...
är inte det jävligt hög dos?
försöker få tag i potent fenazepam pulver utan framgång , bara testat NP's 5mg (?) och det var ju inget tryck alls vad jag minns.

hur mycket motsvarar tex 1mg fena i diazepam eller ikto? är väl ungefär samma stuk, tänkte på muskelavslappning? 60 h halveringstid gillar jag, behövs ju bara 1 dos på morgonen.

Vad betalar ni för tex 100/250/500/1000mg nu efter det är klassat? tänkte vad ni tycker det är värt ifall man skulle springa över det snart.
Citera
2012-05-06, 16:21
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
är inte det jävligt hög dos?
försöker få tag i potent fenazepam pulver utan framgång , bara testat NP's 5mg (?) och det var ju inget tryck alls vad jag minns.
Jag har tagit små doser var tredje dag ungefär, kommer säkert sluta i någon blackout men hittills går det bra:
Citera
2012-05-06, 16:26
Medlem
Salmons avatar
Citat:
Jag har tagit små doser var tredje dag ungefär, kommer säkert sluta i någon blackout men hittills går det bra:
he he, du kommer antagligen inte ha något som helst minne av att ha skrivit dessa inlägg :P
kul att ni börjat ta phenazepam igen era jävla galningar, den här tråden skall jag följa med stort intresse
Citera
2012-05-06, 16:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salmon
he he, du kommer antagligen inte ha något som helst minne av att ha skrivit dessa inlägg :P
kul att ni börjat ta phenazepam igen era jävla galningar, den här tråden skall jag följa med stort intresse
har alltid tänkt att det lättaste och säkraste sättet att dosera bör vara tex 100mg på 50ml sprit , så tar man typ 0.5ml och har då en dos på 1mg.. enklare än en våg, och billigare då 0.001 vågar inte är speciellt billiga?
Citera
2012-05-06, 16:30
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salmon
Jag har tagit lite då och då i strax över en vecka nu. De tidigaste dagarna är såklart lite småsuddiga men lite mer klarar jag av.
Citera
2012-05-06, 18:33
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Jag har tagit lite då och då i strax över en vecka nu. De tidigaste dagarna är såklart lite småsuddiga men lite mer klarar jag av.
är det lång påslagstid på fenazepam? tänkte om det är därför så många spårar ur och fyller på innan ens effekten börjat komma?

man har ju hört samma om metadon fast dom har ju kolat då och inte bara gjort bort sig hehe, det tar ju typ 2-3 timmar innan full effekt kommit så då har dom tänkt att dom tagit för lite och sen fyllt på för mycket.
Citera
2012-05-06, 20:26
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
är det lång påslagstid på fenazepam? tänkte om det är därför så många spårar ur och fyller på innan ens effekten börjat komma?

man har ju hört samma om metadon fast dom har ju kolat då och inte bara gjort bort sig hehe, det tar ju typ 2-3 timmar innan full effekt kommit så då har dom tänkt att dom tagit för lite och sen fyllt på för mycket.
Jag känner ingenting första timmen. Efter 90 minuter ungefär brukar jag känna det börja.
Citera
2012-05-09, 18:30
Medlem
Denoms avatar
Doserar med hjälp av ögonmått ligger nog på ~5 mg om dagen, när den här påsen är slut blire dingen trevlig resa.
Citera
2012-05-10, 21:00
Medlem
Denoms avatar
Har käkat ~10 mg dagligen ett tag jag inte minns och för två timmar drog jag i mig ~60 mg. Vem sa att phenazepam är svår att dosera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in