2009-01-11, 15:31
Medlem
phenazepam smak?

Någon som kan tala om hur phenazepam smakar, jag hittade ett gäng små vita helt runda piller utan text eller brytskåra som jag misstänker kan vara phenazepam. Men jag vill vara säker på vad det är.... dessa smakar lite åt xanor hållet
Citera
2009-01-11, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shatto
Någon som kan tala om hur phenazepam smakar, jag hittade ett gäng små vita helt runda piller utan text eller brytskåra som jag misstänker kan vara phenazepam. Men jag vill vara säker på vad det är.... dessa smakar lite åt xanor hållet

Phena smakar ingenting, och dom kommer inte i tablettform. Nej, lägg ut bild på helvetet istället.
Citera
2009-04-01, 06:25
Medlem
Jaaaas avatar
Nån som beställt från http://phenazepam.se/ ?
Citera
2009-05-04, 04:37
Medlem
Undrar detsamma som herrn ovan samt hur den legala statusen på Phenazepam ser ut i dagsläget?
Citera
2009-05-04, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymfromnowon
Phena smakar ingenting, och dom kommer inte i tablettform. Nej, lägg ut bild på helvetet istället.

Phenazepam finns i pillerform då det används som medicin bla i Ryssland.
Citera
2010-01-02, 15:42
Medlem
Astronomics avatar
Många snackar om pulver. Jag fick 25 st Phenezepam i tablettform.

Hur ska man dosera detta? Om man har jävligt hög bensotolerans? Hur är det att blanda med tram?

Fenazepam 5 mg (Lösvikt) = 20 kr/st - (25- pack = 450 kr!)

Från antagligen Sveriges mest etablerade nätkran.

Har inte läst igenom tråden helt men är dom livsfarliga? Vad får man för typ av rus?
Citera
2010-01-02, 23:50
Medlem
Zopicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Nån som beställt från http://phenazepam.se/ ?

Vad jag kan se så skickar de bara inom USA?
Citera
2010-01-19, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Många snackar om pulver. Jag fick 25 st Phenezepam i tablettform.

Hur ska man dosera detta? Om man har jävligt hög bensotolerans? Hur är det att blanda med tram?

Fenazepam 5 mg (Lösvikt) = 20 kr/st - (25- pack = 450 kr!)

Från antagligen Sveriges mest etablerade nätkran.

Har inte läst igenom tråden helt men är dom livsfarliga? Vad får man för typ av rus?

har du testat dom?
jag har fått från samma ställe som du, och har efter mycket läsning här på flashback, bestämt mig för att testa 1/4 tablett... får väl se vad som händer... tänker iallafall inte fylla på nåt om jag nu inte känner nåt av detta...
Citera
2010-02-07, 22:58
Medlem
Horribel_gåss avatar
Hallå där!
Jag svalde för ca 1h sedan 2 st 1mg Phenazepam tabletter som är receptbelagda (ryska).
Har druckit 2 öl utöver detta. Hur mycket mer Phenazepam kan jag kasta i mig utan att vakna 1v senare med minnes lucka? Ska mest ha och softa till superbowlen och bli lite skön.
Tack på förhand!
Citera
2010-02-08, 07:25
Medlem
Himmler!s avatar
Övriga droger->bensodiazepiner.

Mod.
Citera
2010-11-11, 20:28
Medlem
Cyandroids avatar
Jag rekommenderar starkt att köpa vågar med 0,001 mg:s noggrannhet. Fick 1g fenazepam idag (för 20€, halvgratis!) i pulverform och kan säga att 1 mg är jävligt lite. Ser löjligt lite ut så kan tänka mig att många som inte har tillgång till noggranna vågar överdoserar.

Om doseringen, har själv tolerans till benson, tar 1-2mg klonazepam dagligen men kan ta 5 mg klonazepam/alprazolam och funktionera normalt. Tog 2 mg fenazepam för en stund sedan och känner tydligt effekterna; mer trött och groggy än med klonazepam/alprazolam. Helt skön känsla egentligen, avslappnad och likgiltig med lite trögt närminne.

För personer utan tolerans kommer 0,5-1 mg garanterat att kännas, har man tolerans beror det ju mycket på hur hög tolerans man har.

Potent hurshomhelst, inget att leka med i pulverform.
Citera
2010-11-11, 20:33
Medlem
Bra tips! Men med NPs sockerpiller behöver man inte oroa sig öht, pulvret brukar vara en annan 5a

Citat:
Ursprungligen postat av Cyandroid
Jag rekommenderar starkt att köpa vågar med 0,001 mg:s noggrannhet. Fick 1g fenazepam idag (för 20€, halvgratis!) i pulverform och kan säga att 1 mg är jävligt lite. Ser löjligt lite ut så kan tänka mig att många som inte har tillgång till noggranna vågar överdoserar.

Om doseringen, har själv tolerans till benson, tar 1-2mg klonazepam dagligen men kan ta 5 mg klonazepam/alprazolam och funktionera normalt. Tog 2 mg fenazepam för en stund sedan och känner tydligt effekterna; mer trött och groggy än med klonazepam/alprazolam. Helt skön känsla egentligen, avslappnad och likgiltig med lite trögt närminne.

För personer utan tolerans kommer 0,5-1 mg garanterat att kännas, har man tolerans beror det ju mycket på hur hög tolerans man har.

Potent hurshomhelst, inget att leka med i pulverform.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in