2008-02-05, 18:14
Medlem
Jag bor i Oskarshamn, men är de ingen mer som har chippad wii eller?
Vill lira mot nån i sverige och inte nån japan med 5000 i ping.

Använder http://faqs.ign.com/articles/849/849163p1.html till menyerna
Senast redigerad av ralle1 2008-02-05 kl. 18:34.
Citera
2008-02-05, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fisner
Jag är glad för din skull iaf.

Förväntar mig att du skriver här i tråden när du lirat o berättar vad du tyckte om de.
Glöm inte..:P

I second that.

Vi vill höra ALLT, så detaljerat som möjligt.

Hoppas inte att Ike är för överlägsen, men iofs svårt att avgöra på så kort tid.
Citera
2008-02-05, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guffaw
I second that.

Vi vill höra ALLT, så detaljerat som möjligt.

Hoppas inte att Ike är för överlägsen, men iofs svårt att avgöra på så kort tid.
Ike suger.

Btw vad vill ni veta då?
Senast redigerad av Zacay 2008-02-05 kl. 19:25.
Citera
2008-02-05, 20:27
Medlem
Faderkakas avatar
Citat:
Jag är glad för din skull iaf.

Förväntar mig att du skriver här i tråden när du lirat o berättar vad du tyckte om de.
Glöm inte..:P
Nej då, jag kommer nog skriva en rad eller två om vad jag tycker om det här.
Citera
2008-02-05, 21:12
Medlem
Fisners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zacay
Ike suger.

Btw vad vill ni veta då?

Om det är över hypat eller om de står upp till dess höga förväntningar.
Citera
2008-02-05, 21:18
Bannlyst
Citat:
Om det är över hypat eller om de står upp till dess höga förväntningar.
Nej de tycker jag inte, inget dåligt spel men en större uppdatering till Super Smash bros melee kan man väl säga?
Citera
2008-02-06, 20:17
Medlem
Faderkakas avatar
Nu har jag spelat Brawl så fingrarna blöder. MÅste säga att det var väldigt kul med ett nytt super smash spel.

VS mode: Precis som melee till sättet det spelas på, kanske lite segare tempo med tanke på att man inte längre kan wave dasha.

Adventure mode: Lite små skoj att spela, verkar som att man inte kan bli game over på det bara. Inte när man spelar 2 pers iaf. Häftiga video sekvenser mellan banorna var det.

Event mode: Lika kul som det var på melee.

Home run contest: Vi hadde nog som roligast när vi spelade det här på två pers. Tide bara flög iväg när vi spelade det här. Synd bara att vi inte hadde ganondorf upplåst, kanske hadde satt ett nytt världsrekord.

Över det hela så tycker jag att det lever upp till hypen. Bästa Super Smash hittills i alla fall. Kan knappt vänta på att det ska komma hit.
Citera
2008-02-06, 20:32
Medlem
Fisners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faderkaka
Nu har jag spelat Brawl så fingrarna blöder. MÅste säga att det var väldigt kul med ett nytt super smash spel.

VS mode: Precis som melee till sättet det spelas på, kanske lite segare tempo med tanke på att man inte längre kan wave dasha.

Adventure mode: Lite små skoj att spela, verkar som att man inte kan bli game over på det bara. Inte när man spelar 2 pers iaf. Häftiga video sekvenser mellan banorna var det.

Event mode: Lika kul som det var på melee.

Home run contest: Vi hadde nog som roligast när vi spelade det här på två pers. Tide bara flög iväg när vi spelade det här. Synd bara att vi inte hadde ganondorf upplåst, kanske hadde satt ett nytt världsrekord.

Över det hela så tycker jag att det lever upp till hypen. Bästa Super Smash hittills i alla fall. Kan knappt vänta på att det ska komma hit.

Gött, låter underbart.
Bara vänta i x antal månader på att de ska nå oss..
Citera
2008-02-08, 19:55
Medlem
Papadolmios avatar
Backup SSBB

Hej!

Jag har skaffat Super Smash Bros Brawl japanska versionen från denna länk:
HTML-kod:
http://thepiratebay.org/tor/4009243/Dairantou_Smash_Brothers_X_INTERNAL_JAP_WII-TMD
Jag undrar, Har någon erfarenhet av bränning av japanska spel, rent av wii chipning, att hur NI (som har tankat den japanska versionen) gjorde för att få igång det. Skriv gärna en guide hur man gör om ni vet.

Tack på förhand!
Citera
2008-02-08, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Papadolmio
Hej!

Jag har skaffat Super Smash Bros Brawl japanska versionen från denna länk:
HTML-kod:
http://thepiratebay.org/tor/4009243/Dairantou_Smash_Brothers_X_INTERNAL_JAP_WII-TMD
Jag undrar, Har någon erfarenhet av bränning av japanska spel, rent av wii chipning, att hur NI (som har tankat den japanska versionen) gjorde för att få igång det. Skriv gärna en guide hur man gör om ni vet.

Tack på förhand!
Haha jo den falska kopian funkar säkert bra
Ifall du ej hänger emd så är de i själva fallet Mario strikers eller vafan de heter, du kan ju dock hat ttur att det uppdaterats.
Citera
2008-02-09, 00:13
Medlem
Papadolmios avatar
Jo...Min kompis testa starta spelet men det blev svart, Och det var rätt version.
Citera
2008-02-09, 00:14
Medlem
Papadolmios avatar
Swap Tricket

Funkar Swap tricket? Då man ska unpluga sin Wii på 15% procent? Hjälp mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in