Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-01-29, 19:09
  #13
Medlem
Har bara sett en (än så länge) snusat med underläppen, seriöst. Var dock tvungen själv att prova då jag såg det, och det gick inte vidare bra; kändes ohärligt, fick snuskorn i munnen, såg konstigt ut osv.
Citera
2008-02-03, 19:46
  #14
Medlem
Commandantejrs avatar
Förut, snusade jag sönder båda överläpparna, och var då helt enkelt tvungen att sätta dom i underläppen. Det var en bedrift i början. Men man vande sig.
Citera
2008-07-26, 03:02
  #15
Medlem
lamajägarns avatar
fy fan testade nu det svider ju som i helvete
Citera
2008-07-26, 03:19
  #16
Medlem
GN'Rs avatar
Testar det nu vilken härlig känsla känns som första gången man tog en prilla. Vilka minnen
Citera
2008-09-22, 01:00
  #17
Medlem
Har en snus i underläppen just nu, ruset känns starkare än vanligt faktiskt. Däremot så får den ju inte riktigt plats Fick flytta över den till överläppen och sedan baka en ny lite mindre snus som jag stoppade i underläppen.

Blir lite grisigt, får massa snus på tänderna och jag måste hålla munnen stängd för annars flyttar sig snusen bara och grisar ner tänderna ännu mer.
Citera
2008-09-24, 20:12
  #18
Medlem
jag försökte när mitt tandkött började bli dåligt, gick inte så bra så jag slutade med snus!! I miss my baby
Citera
2008-09-24, 20:21
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtoops
Har en snus i underläppen just nu, ruset känns starkare än vanligt faktiskt. Däremot så får den ju inte riktigt plats Fick flytta över den till överläppen och sedan baka en ny lite mindre snus som jag stoppade i underläppen.

Blir lite grisigt, får massa snus på tänderna och jag måste hålla munnen stängd för annars flyttar sig snusen bara och grisar ner tänderna ännu mer.

hahaha, du hade alltså en snus uppe, och en där nere, samtidigt, du fyllde alltså hela garnityren med snus!
jag provade nyss flytta ner en ca 10 minuter gammal ekorrebinda till underläppen, vet inte om det bara är jag som har ovanligt tight underläpp, men den glider mest runt, och pressas mot undertandköttet stenhårt och pressar ut all gottesaft på 2 sekunder känns det som. Over and out!
Citera
2008-09-26, 00:13
  #20
Medlem
musslaas avatar
Inget jag sysslar med själv, men en släkting till mig snusar ettan kram i underläppen, och han tar inte lite snus heller för den delen, ser ut som ett riktigt jävla blockmongo!
Citera
2018-06-16, 04:14
  #21
Avstängd
KringExs avatar
Nu kör jag inte med lös men tycker det kan vara mysigt att ha två påsar uppe och två påsar nere
Citera
2018-08-08, 14:15
  #22
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musslaa
Inget jag sysslar med själv, men en släkting till mig snusar ettan kram i underläppen, och han tar inte lite snus heller för den delen, ser ut som ett riktigt jävla blockmongo!
Haha, kan se det framför mig.

Tror jag testade nån gång i min ungdom. Undrar förresten hur det skulle vara att sätta en kudde på ollonet och trä över förhuden. Eller om man har spruckna hemmorhoider och tejpar fast en prilla på prutthålet lär ju nikotinet tas upp snabbt och ge en rejäl kick. Kanske svider lite väl mycket kan jag tänka mig. Min högst ovetenskapliga teori.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback