2011-07-26, 01:58
Medlem
pinnenjaos avatar
Har inga erfarenheter av wetsex, men blev nog fan så sugen när jag läste här.

Ni som pysslar med det här, hur har ni lagt fram det för er sexpartner? "Jo du, skulle di vilja kissa på mig/låta mig kissa på dig?".
Citera
2023-07-31, 02:39
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Lennart
Nej då jag skiter fullständigt i vad han gör, men jag tycker att det är ruskigt vidrigt och anser att han måste vara sjuk..men som sagt så länge han inte pissar på mig eller tvingar mig att se på eländet... så kör hårt
Är du sjuk eller
Citera
2024-03-23, 01:21
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Lennart
Ha ha vad kan man säga, du får ursäkta mig men du är fan äckligt störd...
Han är normal
Citera
2024-03-23, 01:23
Citat:
Ursprungligen postat av sodde
En fråga. Vad är det med kisset man blir kåt av?
Det är alltid själva situationen som uppstår, man väntar på något
Citera
2024-03-23, 01:27
Citat:
Ursprungligen postat av petterniklas
Hade en tjej som ville jag skulle pissa på henne efter många om och med så tänkte jag vafan ok då ,pissade på henne och tappa all respekt och dumpade henne strax efter.
Vem tror du att du är, din intoleranta kvinnohatare. Hemsk människosyn du har, skrämmande helt enkelt
Citera
2024-03-23, 01:50
Medlem
Lite intressant ändå att det dröjer tre år innan nästa svar utan att någon ny tråd skapats heller.

Jag pinkar bara på min partner efter för mycket alkohol och tankar på alla trådar jag läst på flashback.
Citera
2024-03-31, 19:32
Medlem
Badrummet. Frun rider till orgasm. Sen pissar hon på mitt ollon. Jag runkar ut min sats samtidigt.
Citera
2024-03-31, 19:36
Medlem
Jag gillar då frun kissar på mig. Gärna i strumpbyxor. Jag gillar inte att kissa på kvinnor.
Citera
2024-03-31, 19:41
Medlem
Sjukt ? Har ingen anledning att reagera dömande. Om bägge gillar det , underbart.
Citera
2024-04-16, 12:13
Trevlig tråd, trevligt minne. Har inte ägnat mig åt denna sorts utlevnad på ett antal år pga:

1. Min partner sedan ett antal år gillar det inte.
2. Inte längre medlem på Ds där jag kunde ragga upp sekundärpartner till mig och min partner (ibland till endast mig).

Plats för utlevnad: Dusch el badkar. Fördel är att dricka massa öl innan (alkoholfri om man kör).

Min ex-partner i Lund (numera gift rektor i annan stad) älskade wet så det var standard, och med henne pissades det också på olika mer el mindre omoraliska ställen utanför hemmet (mer än så berättar jag inte).
Citera
2024-04-21, 09:28
Medlem
Jag har både kissat och blivit kissad på och föredrar att bli kissad på i förnedrande syfte.
Citera
2024-04-24, 12:17
Medlem
Någon från Malmö här som oxå pissat på Dolly?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in