Har använt sökfunktionen men inte hittat några poster som stämmer med mitt problem.
Plötsligt går det inte att öppna länkarna i Flashback. Det kommer bara upp ett felmeddelande: 404 not found. De länkar jag provat går till bl.a. DN, Aftonbladet och Imageshack och är från idag eller de senaste dagarna.
Använder Firefox, senaste versionen, som webbläsare, och XP som OS. Länkarna gick utmärkt att öppna tidigare idag. Det enda jag gjort sedan dess är att byta skärm - inga ändringar i inställningar, inga uppgraderingar etc.
Har använt sökfunktionen men inte hittat några poster som stämmer med mitt problem.
Plötsligt går det inte att öppna länkarna i Flashback. Det kommer bara upp ett felmeddelande: 404 not found. De länkar jag provat går till bl.a. DN, Aftonbladet och Imageshack och är från idag eller de senaste dagarna.
Använder Firefox, senaste versionen, som webbläsare, och XP som OS. Länkarna gick utmärkt att öppna tidigare idag. Det enda jag gjort sedan dess är att byta skärm - inga ändringar i inställningar, inga uppgraderingar etc.
Mannen, det är typ 50+ sidor att plöja genom och de senaste posterna säger att de tidigare länkarna inte fungerar. Trådstart i okt 2006, så inte att undra på kanske.
Hur fixar jag till Flashscriptet? Har Greasemonkey + Adblock installerade. Min skärmsläckare går inte igång pga att en flash-fil uppges saknas.
EDIT: Just det, ni kunde inte öppna länkar...hehe...det borde gå om man snyggar till adressen lite då den nu mer lägger till en del jox i adressfältet.
Man kan öppna "Flashback-länkar", det är de externa länkarna som strular.
EDIT: Just det, ni kunde inte öppna länkar...hehe...ta bort "www.u=http.se//" ur adressen.
Hur hittar jag rad 205 och 212? Inga radnummer i mitt script (öppnad med Wordpad). Kopierade raderna och använde sökfunktionen, ingen träff, tog delar av raderna och sökte på, samma resultat. Första ändringen gjorde jag dock.
En annan grej: när jag öppnade FB-länken kom den i samma flik trots att jag har valt att nya länkar ska öppnas i ny flik. Även detta har funkat tidigare.
Senast redigerad av DDK 2008-01-27 kl. 21:17.