jag äter kosttillskott för min träning, bla Kreatin, protein,omega 3, thermX, rosenrot,vitaminer och lite annat tjaft. Samtidigt äter jag zoloft(sertralin) och mirtazapin och har hitils under dessa två år, med denna blandning inte haft några bekymmer eller komplikationer.
Men som tidigare skribent nämnt så är det inte att rekomendera att blanda SSRI med johannesört.(vet inte om de gäller SNRI?) De är väll det ända ja kan komma på så här på rak arm. Må väl