Ja efter som det är mig han gnäller på så är det väl dags att jag svarar för mig.
För det första så har redigerat det jag skrivit till han.
Tagit bort vissa ord som har betydelse.
Men tycker att denna användare är minst sagt jävligt irriterande.
Inte första gången han och jag spruningit på varnadra i trådar.
Han har varit mer eller mindre jävligt provocerande varje gång vi stött på varandra.
Men sitter inte och gnäller för det , men ger man sig in i leken får man......
Men har fått mig någon varning för ett tag sen att jag var lite för mycket OT i någon tråd.
Och efter som jag ej sitter och tar imot en massa dynga som EJ är befogat så tröttna jag på han.
Och bad han helt enkelt ta detta via PM!
Han har vid flertalet tillfällen varit regält nedlåtande mot mig ( inga bekymmer för den delen heller )
Men det finns gränser hur länge man kan få hålla på, och andledningen till att han vidflertalet av ggr
varait duktigt OT är pga av vårat oliktänkande vad beträffande svartskallar.
Kan man inte möta den andra sidan utan att vara OT eller hålla sig innom vissa ramar så har man inget på FB att göra.
Och detta han nämner med förtal och att jag far med osanning tycker jag bara är för kul.
Gå till början på den tråden jag hänvisar till och ett par sidor fram så får ni själv se vad han skriver.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=598915&page=32
Vill bara klara göra ett par saker.
Sitter inte på något sätt och försöker måla upp mig som en mönster medlem på FB.
För det kommer jag troligt vis aldrig att bli.
Jag tar gärna skit och ofördskämdheter imot mig.
Som jag dessutom får i massor.
Men de som ger får också vara beredd på att ta.
Jag sicka ett PM till han där jag bad han ta våra problem där och inte i trådarna vi är i.
Han la ut det på sin signatur.
Och dessutom fixa så han att jag såg ut och stava sämmre än jag redan gör.
Jag betala tillbaka med samma mynt.
Barsnligt nja kanske men det fyllde sin funktion.
Sicka ytterliga ett PM visserligen otrevligt som fan men där jag bad han att lägga ner eler PM mig