Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-27, 14:39
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Av den enkla anledningen att du gnäller över ett beteende som du själv använder dig utav, det är hyckleri.

?? Kan du ta fram ett exempel där jag påstår att nån skribent är någott han förmodligen inte är ??? jo jag har sagt att folk som skriver till pedofilernas försvar att dom själva måste vara pedofiler,kallar du det hyckleri.
Citera
2008-01-27, 14:44
Medlem
Det passar väl er 2 bra. Ett SM i särskrivning är något vi andra FB:are mer än gärna följer!
Citera
2008-01-27, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
?? Kan du ta fram ett exempel där jag påstår att nån skribent är någott han förmodligen inte är ??? jo jag har sagt att folk som skriver till pedofilernas försvar att dom själva måste vara pedofiler,kallar du det hyckleri.

Att diskutera med dig var ju tydligen som att diskutera med en betongvägg, jag får huvudvärk.
Citera
2008-01-27, 14:46
Medlem
Per Plexs avatar
Citat:
Därför att det är helt uppenbart att du gjorde det i syfte att få tillfälle att "sätta dit" honom och få triumfera över hur korkade rasisterna är, och det kan du inte förneka.

Du inser väl att det är väldigt lätt att vända på det argumentet och hävda att anledningen till att du försvarar Legionvasas uppträdande, samt söker hitta fel i TS debattteknik är att du och Legionvasa står nära varandra ideologiskt?

Edit: dock håller jag med dig om att moralen hos TS vacklar något eftersom han inte kan motstå att dras med i pajkastningen.
Senast redigerad av Per Plex 2008-01-27 kl. 14:49.
Citera
2008-01-27, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per Plex
Du inser väl att det är väldigt lätt att vända på det argumentet och hävda att anledningen till att du försvarar Legionvasas uppträdande, samt söker hitta fel i TS debattteknik är att du och Legionvasa står nära varandra ideologiskt?

Det står dig fritt att göra men det vore väldigt korkat då jag ingenstans har försvarat Legionvasa utan endast påpekat för TS att han är en lika god kålsupare han också i det här fallet och att han bör ha rent framför egen dörr innan han ger sig på andra.
Citera
2008-01-27, 15:12
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Att diskutera med dig var ju tydligen som att diskutera med en betongvägg, jag får huvudvärk.

Ta en Ipren det hjälper
Citera
2008-01-27, 19:54
Bannlyst
Ja efter som det är mig han gnäller på så är det väl dags att jag svarar för mig.

För det första så har redigerat det jag skrivit till han.
Tagit bort vissa ord som har betydelse.

Men tycker att denna användare är minst sagt jävligt irriterande.
Inte första gången han och jag spruningit på varnadra i trådar.
Han har varit mer eller mindre jävligt provocerande varje gång vi stött på varandra.
Men sitter inte och gnäller för det , men ger man sig in i leken får man......
Men har fått mig någon varning för ett tag sen att jag var lite för mycket OT i någon tråd.
Och efter som jag ej sitter och tar imot en massa dynga som EJ är befogat så tröttna jag på han.
Och bad han helt enkelt ta detta via PM!

Han har vid flertalet tillfällen varit regält nedlåtande mot mig ( inga bekymmer för den delen heller )
Men det finns gränser hur länge man kan få hålla på, och andledningen till att han vidflertalet av ggr
varait duktigt OT är pga av vårat oliktänkande vad beträffande svartskallar.
Kan man inte möta den andra sidan utan att vara OT eller hålla sig innom vissa ramar så har man inget på FB att göra.

Och detta han nämner med förtal och att jag far med osanning tycker jag bara är för kul.
Gå till början på den tråden jag hänvisar till och ett par sidor fram så får ni själv se vad han skriver.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=598915&page=32

Vill bara klara göra ett par saker.
Sitter inte på något sätt och försöker måla upp mig som en mönster medlem på FB.
För det kommer jag troligt vis aldrig att bli.
Jag tar gärna skit och ofördskämdheter imot mig.
Som jag dessutom får i massor.
Men de som ger får också vara beredd på att ta.
Jag sicka ett PM till han där jag bad han ta våra problem där och inte i trådarna vi är i.
Han la ut det på sin signatur.
Och dessutom fixa så han att jag såg ut och stava sämmre än jag redan gör.
Jag betala tillbaka med samma mynt.
Barsnligt nja kanske men det fyllde sin funktion.
Sicka ytterliga ett PM visserligen otrevligt som fan men där jag bad han att lägga ner eler PM mig
Citera
2008-01-27, 20:02
Medlem
Då jag hela tiden i den här tråden har hävdat att TS är en hycklare som inte har rent framför egen dörr så passar det väl bra att nämna att han idag har blivit avstängd en vecka pga för många tillsägelser på kort tid: http://www.flashback.org/showthread.php?p=9780454#post9780454
Citera
2008-01-27, 20:04
Bannlyst
Citat:
Då jag hela tiden i den här tråden har hävdat att TS är en hycklare som inte har rent framför egen dörr så passar det väl bra att nämna att han idag har blivit avstängd en vecka pga för många tillsägelser på kort tid: http://www.flashback.org/showthread.php?p=9780454#post9780454

Härligt och tack för hjälpen
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in