• 1
  • 2
2008-01-27, 12:39
Medlem
mr.demons avatar
FÅR MAN GÅ TILL PERSONANGREPP PÅ DETTA VIS??

Vill gärna att nån moderator kollar över detta.

En liten samman fattning på FB mongot fröken demon

--------------------------------------------------------------------------------

Hopas du har sovit riktigt illa ditt missfoster.
Men du kan väll ialla fallfösöka vara lite normal.
JA vet att detta ej kan vara lätt för en missfsoter som dig som har medfödda hjärnfel.
Men nu FÖR din skull så tar vi ej detta i olika trådar.
För som sagt det kommer bli mycket otrevligt för dig din hjärnskade WT sopa.

Men [b][u]endligt DIGsjälv så lider du av Dyselexi, Bordeline ( trodde jag bara tjejer kunde ha) toutette.
Sen att du är en stadig patiet på psyket är ingen merit heller ditt psykfall!
Misstänkt ADHD missfostter!
Detta är bara 1 tråd som jag precis börjat gräva och detta enart ett par sidor av 40 i så vem fan är det som inte är någon raketforskare, idiot och framför allt ett missfoster!!!
Men vad det verkar så hade du inte dignosen Asperger ÄN men endligt dig själv så pekar allt åt detta!!
Vill nu inte gå in på alla skumma detaljer som du har för dig som för oss NORMALA verkar helt sjukt.
Men fortsätt vara OT med mig eller allmänt idiot förklara mig så ska jag hacka dig i bitar och göra dig till ett allämt åtlöje

Men ska du inte ta och lägga ut detta PM med i din signatur??? HA HA HA

Denna gången sprang du på helt fel person!
DU är så jävla ägd!

Börja inte jävlas med mig om du ej står pall för de

--------------------------------------------------------------------------------

Du tycker jag börjar babbla.
Vem fan börja babbla med vem igentligen
Är du på riktigt HELT störd i huvet eller.
Börja inte djävlas med mig för då är det krig i varje tråd jag ser dig i.
Jävla missfoster

skit unge du jag är 31

Detta är vad legionvasa skriver i mess till mej efter att jag bara frågade honom i en tråd om han inte kunde engelska vilket han direkt gick till angrepp.

Jag har aldrig skrivit i nån tråd att jag har varken Aspie adhd add tourette damp dyslexi har heller aldrig skrivit att jag inte kan simma.

Vad jag däremot har skrivit är att jag står under utredning för aspie och add och att jag har panikångest.

Tycker detta är grovt förtal och personangrepp
på högsta nivå. Min signatur kan inte heller räknas som nått personangrepp då det var så Leginvasa skrev i sinna mess. Valfri moderator är välkommen att kolla minna mess

http://www.flashback.org/showthread...=612122&page=2
Senast redigerad av mr.demon 2008-01-27 kl. 12:51.
Citera
2008-01-27, 13:11
Medlem
Om du själv såras så djupt utav dessa personangrepp så är det väl inte så vidare intelligent att gå till personangrepp själv?

http://www.flashback.org/showpost.p...03&postcount=8
Citera
2008-01-27, 13:14
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Om du själv såras så djupt utav dessa personangrepp så är det väl inte så vidare intelligent att gå till personangrepp själv?

http://www.flashback.org/showpost.p...03&postcount=8

Men det var väll knappast jag som började? läs tråden så får du se jag bara frågade en enkel fråga och fick ett aggressivt svar och två mess tillbaka. Och min signatur kan ju knappast anses vara person angrepp då det är Legionvasa som själv har skrivit det,inte jag.
Citera
2008-01-27, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Men det var väll knappast jag som började? läs tråden så får du se jag bara frågade en enkel fråga och fick ett aggressivt svar och två mess tillbaka. Och min signatur kan ju knappast anses vara person angrepp då det är Legionvasa som själv har skrivit det,inte jag.

I just den tråden jag länkade till så var det just du som började.

Sandlådenivå på att snacka om vem som började förövrigt...

Vill du inte få personangrepp riktade mot dig för att de sårar dig så bör du väl undvika att såra andra med dina personangrepp, enkelt.

Har du inte rent framför din egen dörr så blir du svår att ta på allvar i den här frågan, jag är tämligen övertygad om att man kan hitta mer sådant från din sida om man går igenom dina inlägg, säkerligen också i den PM konversation som tydligen pågått er två emellan.

Och i signaturen hittar man ju ytterligare ett personangrepp från din sida.
Citera
2008-01-27, 13:28
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
I just den tråden jag länkade till så var det just du som började.

Sandlådenivå på att snacka om vem som började förövrigt...

Vill du inte få personangrepp riktade mot dig för att de sårar dig så bör du väl undvika att såra andra med dina personangrepp, enkelt.

Har du inte rent framför din egen dörr så blir du svår att ta på allvar i den här frågan, jag är tämligen övertygad om att man kan hitta mer sådant från din sida om man går igenom dina inlägg, säkerligen också i den PM konversation som tydligen pågått er två emellan.

Och i signaturen hittar man ju ytterligare ett personangrepp från din sida.

Jag skrev det där efter jag hade fått mes av honom och för den delen så trodde jag inte att en rasse/nasse/nationalsocialst som han skulle vara rädd för nån invandrare. Om du anser det var personangrepp okej. Men han förtalar och hittar på saker. Jag har aldrig skrivit att jag har dyslexi(vilket jag inte har) och har heller ej skrivit att jag har adhd aspie eller nån annan sjukdom förutom panikångest.
Citera
2008-01-27, 13:32
Medlem
Citat:
Jag skrev det där efter jag hade fått mes av honom och för den delen så trodde jag inte att en rasse/nasse/nationalsocialst som han skulle vara rädd för nån invandrare. Om du anser det var personangrepp okej. Men han förtalar och hittar på saker. Jag har aldrig skrivit att jag har dyslexi(vilket jag inte har) och har heller ej skrivit att jag har adhd aspie eller nån annan sjukdom förutom panikångest.

Hur skall vi andra veta att du har fått PM utav honom som sårade dig så mycket att du kände dig tvungen att gå till personangrepp?

Dessutom så verkar ju inte din egen läs och skrivförståelse vara hundraprocentig om du tolkade hans inlägg som att det var han som var rädd.
Citera
2008-01-27, 13:36
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Hur skall vi andra veta att du har fått PM utav honom som sårade dig så mycket att du kände dig tvungen att gå till personangrepp?

Läs vad som står det är det han har skickat till mej och valfri moderator är välkommen att titta igenom minna mess.

Citat:
Dessutom så verkar ju inte din egen läs och skrivförståelse vara hundraprocentig om du tolkade hans inlägg som att det var han som var rädd.

Har aldrig påstått att min egna läs/skriv kunnighet skulle vara nått att hänga i granen. Däremot så gillar jag inte hans sätt att förtala mej jag har inte dyslexi jag har ingen diagnos så då ska han heller inte skriva att jag har aspie adhd tourette. Har bara skrivit att jag tror jag har och med all sannolikhet så har jag add.
Citera
2008-01-27, 13:40
Medlem
Citat:
Läs vad som står det är det han har skickat till mej och valfri moderator är välkommen att titta igenom minna mess.

Äh skärp dig nu, att det är utlagt i den här tråden ser jag väl, men när man läste det inlägget jag först länkade till så är det ju omöjligt för oss andra att veta att det var en PM konversation som låg till grund för ditt barnsliga och värdelösa inlägg.

Citat:
Har aldrig påstått att min egna läs/skriv kunnighet skulle vara nått att hänga i granen. Däremot så gillar jag inte hans sätt att förtala mej jag har inte dyslexi jag har ingen diagnos så då ska han heller inte skriva att jag har aspie adhd tourette. Har bara skrivit att jag tror jag har och med all sannolikhet så har jag add.

Då bör du heller inte attackera folk med invektiv gällande det.
Citera
Medlem
Fula Gubbens avatar
Tyvärr har FB en ganska dålig moderering av personangrepp, vilket sänker debattnivån och kan driva bort en del medlemmar som har kontroversiella åsikter, men ändå försöker debattera.

Mycket vanligt är att en person skriver ett kontroversiellt debatt-inlägg, och får diverse personangrepp och inlägg ad hominem till svar. Här borde FB använda sina disciplinära verktyg med större frekvens. Annars kommer man tappa viktiga, unika skribenter, och sitta kvar med en massa moralkärringar och sandlåde-propagandister.
Citera
Medlem
Wojaks avatar
Jag anser inte att signaturen ifråga är ett personangrepp då det inte är användaren själv som skrivit det. Man får väl tåla att det man skriver i FB publiceras av andra användare på sätt och vis. Om jag nu skriver något dumt så är det självklart att jag får stå ut med att någon har det i sin signatur.

Annars så är det hela sandlådefasoner. Tycker dock personligen att attackeraren (via PM, inte TS alltså) själv bör lida av ADHD och dyslexi då denne skriver illa och har ett taskigt tillvägagångssätt.
Citera
2008-01-27, 13:44
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Tyvärr har FB en ganska dålig moderering av personangrepp, vilket sänker debattnivån och kan driva bort en del medlemmar som har kontroversiella åsikter, men ändå försöker debattera.

Mycket vanligt är att en person skriver ett kontroversiellt debatt-inlägg, och får diverse personangrepp och inlägg ad hominem till svar. Här borde FB använda sina disciplinära verktyg med större frekvens. Annars kommer man tappa viktiga, unika skribenter, och sitta kvar med en massa moralkärringar och sandlåde-propagandister.

Jag förstår vad du skriver och jag bryr mej inte det minsta om alla små nassar på detta forum. Men vad jag inte gillade är att han skriver saker som inte är sant och då är det förtal och det borde väll falla under vad som inte är tilllåtet enligt FB.
Citera
2008-01-27, 13:44
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben

Så sant som det var sagt. Bättre att gallra lite hårdare, och på så vis bibehålla en hög nivå på konversationerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in