2008-01-27, 12:39
FÅR MAN GÅ TILL PERSONANGREPP PÅ DETTA VIS??
Vill gärna att nån moderator kollar över detta.
En liten samman fattning på FB mongot fröken demon
--------------------------------------------------------------------------------
Hopas du har sovit riktigt illa ditt missfoster.
Men du kan väll ialla fallfösöka vara lite normal.
JA vet att detta ej kan vara lätt för en missfsoter som dig som har medfödda hjärnfel.
Men nu FÖR din skull så tar vi ej detta i olika trådar.
För som sagt det kommer bli mycket otrevligt för dig din hjärnskade WT sopa.
Men [b][u]endligt DIGsjälv så lider du av Dyselexi, Bordeline ( trodde jag bara tjejer kunde ha) toutette.
Sen att du är en stadig patiet på psyket är ingen merit heller ditt psykfall!
Misstänkt ADHD missfostter!
Detta är bara 1 tråd som jag precis börjat gräva och detta enart ett par sidor av 40 i så vem fan är det som inte är någon raketforskare, idiot och framför allt ett missfoster!!!
Men vad det verkar så hade du inte dignosen Asperger ÄN men endligt dig själv så pekar allt åt detta!!
Vill nu inte gå in på alla skumma detaljer som du har för dig som för oss NORMALA verkar helt sjukt.
Men fortsätt vara OT med mig eller allmänt idiot förklara mig så ska jag hacka dig i bitar och göra dig till ett allämt åtlöje
Men ska du inte ta och lägga ut detta PM med i din signatur??? HA HA HA
Denna gången sprang du på helt fel person!
DU är så jävla ägd!
Vem fan börja babbla med vem igentligen
Är du på riktigt HELT störd i huvet eller.
Börja inte djävlas med mig för då är det krig i varje tråd jag ser dig i.
Jävla missfoster
skit unge du jag är 31
Detta är vad legionvasa skriver i mess till mej efter att jag bara frågade honom i en tråd om han inte kunde engelska vilket han direkt gick till angrepp.
Jag har aldrig skrivit i nån tråd att jag har varken Aspie adhd add tourette damp dyslexi har heller aldrig skrivit att jag inte kan simma.
Vad jag däremot har skrivit är att jag står under utredning för aspie och add och att jag har panikångest.
Tycker detta är grovt förtal och personangrepp
på högsta nivå. Min signatur kan inte heller räknas som nått personangrepp då det var så Leginvasa skrev i sinna mess. Valfri moderator är välkommen att kolla minna mess
http://www.flashback.org/showthread...=612122&page=2
Vill gärna att nån moderator kollar över detta.
En liten samman fattning på FB mongot fröken demon
--------------------------------------------------------------------------------
Hopas du har sovit riktigt illa ditt missfoster.
Men du kan väll ialla fallfösöka vara lite normal.
JA vet att detta ej kan vara lätt för en missfsoter som dig som har medfödda hjärnfel.
Men nu FÖR din skull så tar vi ej detta i olika trådar.
För som sagt det kommer bli mycket otrevligt för dig din hjärnskade WT sopa.
Men [b][u]endligt DIGsjälv så lider du av Dyselexi, Bordeline ( trodde jag bara tjejer kunde ha) toutette.
Sen att du är en stadig patiet på psyket är ingen merit heller ditt psykfall!
Misstänkt ADHD missfostter!
Detta är bara 1 tråd som jag precis börjat gräva och detta enart ett par sidor av 40 i så vem fan är det som inte är någon raketforskare, idiot och framför allt ett missfoster!!!
Men vad det verkar så hade du inte dignosen Asperger ÄN men endligt dig själv så pekar allt åt detta!!
Vill nu inte gå in på alla skumma detaljer som du har för dig som för oss NORMALA verkar helt sjukt.
Men fortsätt vara OT med mig eller allmänt idiot förklara mig så ska jag hacka dig i bitar och göra dig till ett allämt åtlöje
Men ska du inte ta och lägga ut detta PM med i din signatur??? HA HA HA
Denna gången sprang du på helt fel person!
DU är så jävla ägd!
Vem fan börja babbla med vem igentligen
Är du på riktigt HELT störd i huvet eller.
Börja inte djävlas med mig för då är det krig i varje tråd jag ser dig i.
Jävla missfoster
skit unge du jag är 31
Detta är vad legionvasa skriver i mess till mej efter att jag bara frågade honom i en tråd om han inte kunde engelska vilket han direkt gick till angrepp.
Jag har aldrig skrivit i nån tråd att jag har varken Aspie adhd add tourette damp dyslexi har heller aldrig skrivit att jag inte kan simma.
Vad jag däremot har skrivit är att jag står under utredning för aspie och add och att jag har panikångest.
Tycker detta är grovt förtal och personangrepp
på högsta nivå. Min signatur kan inte heller räknas som nått personangrepp då det var så Leginvasa skrev i sinna mess. Valfri moderator är välkommen att kolla minna mess
http://www.flashback.org/showthread...=612122&page=2
Senast redigerad av mr.demon 2008-01-27 kl. 12:51.
Senast redigerad av mr.demon 2008-01-27 kl. 12:51.
det är det han har skickat till mej och valfri moderator är välkommen att titta igenom minna mess.