2008-06-27, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusekoftan
också från: http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle1712132.ab

Han har fortsatt förtroende för att han inte är misstänkt för brott. Men han ÄR ju misstänkt för brott!

När den artikeln skrevs i januari så var han inte misstänkt för något brott, anklagelsen om sexuellt ofredande är ny.

Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Sexbrottsling!?

Jag är också helt säker på att Bosse är oskyldig. Vafan skulle han stå och talla på sig själv i en fyllecell för? Framför en kvinnlig polis dessutom!

Ja konstigare saker har ju hänt än så men jag tvivlar faktiskt också en del på sanningshalten i hennes historia. Framförallt så är jag övertygad om att han är polisanmäld enkom baserat på att han är den han är.

Jag undrar om de polisanmäler alla sexuella ofredanden som görs utav folk i fylleceller/häkten/anstalter?

Jag har en känsla av att det inträffar ett par stycken om året nämligen...
Citera
2008-06-27, 11:22
Medlem
rätt troligt

Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
När den artikeln skrevs i januari så var han inte misstänkt för något brott, anklagelsen om sexuellt ofredande är ny.

Ja konstigare saker har ju hänt än så men jag tvivlar faktiskt också en del på sanningshalten i hennes historia. Framförallt så är jag övertygad om att han är polisanmäld enkom baserat på att han är den han är.

Jag undrar om de polisanmäler alla sexuella ofredanden som görs utav folk i fylleceller/häkten/anstalter?

Jag har en känsla av att det inträffar ett par stycken om året nämligen...
att han är skyldig, en packad karl med byxorna nere vad vill han??.. och sen att han skröt om sitt kändisskap, nej fan han är skyldig, men genom att han ljuger och inte står (kommer väl inte ihåg heller kanske) för det han gjort så har i alla fall jag inget förtroende för hans ord alls!! Ett pissfullt djur i bur hehe!
Citera
2008-06-27, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Sexbrottsling!?

Jag är också helt säker på att Bosse är oskyldig. Vafan skulle han stå och talla på sig själv i en fyllecell för? Framför en kvinnlig polis dessutom!

ja, alltså. randall flaggs inlägg gick ju ut på att han hade gjort det som påstods och det skulle då vara "macho".
men isf är han ju inget annat än en sexbrotttsling. så jag kommenterade flaggs inlägg inte skuldfrågan i sig.
Citera
2008-06-27, 13:21
Medlem
chribsson2s avatar
Vafaan! Jag är hammarbajare i själ och hjärta men detta är ju löjligt. Åtala vaktkärringen för falsk tillvitelse istället!
Citera
2008-06-27, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
ja, alltså. randall flaggs inlägg gick ju ut på att han hade gjort det som påstods och det skulle då vara "macho".
men isf är han ju inget annat än en sexbrotttsling. så jag kommenterade flaggs inlägg inte skuldfrågan i sig.
Borde ju ha tänkt på att just du mitt stora fans skulle nappa och inte begripa ironin i det hela.
Gå och sug på en dildo va
Citera
2008-06-27, 14:18
Bannlyst
Klart som korvspad att Bosse Blottare är skyldig, titta på hans ansikte, tydliga negerdrag.

En snubbe som dessutom ohämningslöst slickar Norras stjärt för att tvärt hoppa över till Stadion och slicka deras dito är icke att lita på.

Bosse till finkan!!
Citera
2008-06-27, 14:18
Medlem
Flinta82s avatar
Bosse Andersson är ju dessutom, om jag inte minns helt fel, själv polis. Jag har svårt att tänka mig att han skulle riskera att torska på just sexuellt ofredande, hur full han än var. Hamna i fyllecell kan ju dom flesta faktiskt råka ut för. Men jag tror inte hans omdöme försvann så till den milda grad att han det första han gjorde var att näcka när det kom en kvinnlig arrestvakt.

Kanske var han redan naken och stod och drog en runk eller nåt. Så råkar det vara kvinnans tur att titta till honom, och ja...resten är historia...
Citera
2008-06-27, 15:43
Medlem
z2joiss avatar
Det är så kul för det märks tydligt vilka som är gårdare här. Oj, vilka ängsliga försvar ni kommer med.

Nu kan jag inte anklagelsen här, men är man så full att man hamnar i fyllecell samt i Bosses ålder, tvivlar jag på att han fick ribba. Såvida han inte tänder på att sitta bakom galler... Men han kanske gjorde helikoptern? Är man så full att man hamnar i fyllecell är det väl inte otänkbart att han tyckte det var en bra ide just då att göra ett sista ragg, kvart över tre...
Citera
2008-06-28, 20:44
Medlem
Sigge skoogs avatar
Att kvinnan är Aik:are och umgås i dom sämre kretsarna bland gnagarnas supportrar och sugit av dom flesta i firman är väl känt eller?
Citera
2008-06-28, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sigge skoog
Att kvinnan är Aik:are och umgås i dom sämre kretsarna bland gnagarnas supportrar och sugit av dom flesta i firman är väl känt eller?
Lotta?
Citera
2008-06-28, 23:00
Medlem
Sigge skoogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Lotta?
Nu bet du i det sura äpplet!
Citera
2008-06-28, 23:27
Medlem
funerals avatar
hmmm....enligt egen utsago:2 öl + 2 snaps + 2-3 groggar på en helkväll + fyllecell......så spyr karln dessutom ner en snutbil. Vem är det som ljuger egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in