2008-01-27, 02:26
Medlem
_sleazy_s avatar
Tjo, började kvällen med en stor mängd alkohol, och fick mig sedan hem för att röka en välpackad pipa spice gold..

Efter en välgrundad kväll, med sprit och öl på stadens olika krogar, väldigt mycket i gratisformat, vilka dessutom ledde till en skapligt tidig fyllehicka, mest framkallat av en arbets-pratande kollega (uttråkad,människas-hicka), beslöt mig redan då för att snika till mig fri cola i baren, vilket gick mycket bra...
drack efter att ha uppnått "lagom" rus nån fri öl till, fick sedan skjuts hem..
Väl hemma greppade jag snabbt pipan, slog ur den några gånger för att försäkra mig om att den ar tom.... meckade ihop en blandning av tobak+gold, mest lite tobak i kanterna ungefär.. och rökte i raskt tempo, med långa välbringande bloss trots hetsen jag kände..

10min senare börjar spicen kicka in, känner svaga vibrationer sprida sig i kroppen, lätt nojjighet finns även i luften..
börjar efter ett tag känna extram torrhet i munnen, långt bortom fylle-torrheten... ar med igen efter ett tag, men föll djupare och djupare i vad som skrivs, analyserar bokstäverna sakligt, en del av dom är ondare än andra, snabbt översett, och tungan jobbar febrilt för att hålla munnen ruktig, börjar genst dra sig åt det sexistiska hållet....Bra tänkte jag. för att sedan känna mig flytande, lätt som en dammtuss redo för nästa äventyr, blåstes inte på oss på flera timmar, nu surrar jag runt i etern, men lovar ett framstädande framför..Skrål!

Dubbla fönster, fel hamnade ju.. skulle vara i himelskt, tripprapporter.
Senast redigerad av _sleazy_ 2008-01-27 kl. 02:30. Anledning: Fel, blev det ju.
Citera
2013-06-01, 20:52
Medlem
graffdatshits avatar
Tjenare alla glada (och deppiga) Det råkar vara så att jag har en fråga angående rökmix och alkohol.

Jag sökte men denna tråd hade rubriken som passade ämnet bäst.

Jag tog ett återfall igår och rökte rökmix i kombo med alkohol och kitty crack vilket resulterade i kaskadspyor

Grejjen är den att nu när jag försöker kröka på igen så känner jag att toleransen gentemot alkohol är betydligt högre än i vanliga fall. Så frågan är då varför??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in