• 3
  • 4
2008-02-16, 19:05
Medlem
wonderlands avatar
Kör på white, mini i början om du känner för det. Men vissa white-sorter rinner faktiskt mer som någon har påpekat. Föredrar General White, som iofs är ganska rinnig, men det är ju smaskens. Mocca Anis smakar lite åt lakritshållet och rinner nästan ingenting, defintivt det torraste snuset jag provat.
Citera
2008-04-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lill-me
Tar ett tag att vänja sig, man är fjollig om man som kille inte snusar lös eller åtminstonde black.
White är till för kärringar och små flickor
Jag hoppas inte att du bara snusar för att verka "cool"? För då har du gjort bort dig. Man snusar så man sig bekväm med det. Det är ju det snuset är till för.
Citera
2008-04-12, 01:28
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
De flesta White brukar ju inte rinna mycket, såsom flera andra redan påpekat. Glömmer ofta inne snusen ganska länge själv, satt med en lucky strike white portion igår t ex i flera timmar utan att den rann nämnvärt. Dock tycker jag det varierar lite, vissa white snus märken rinner nästan mer än original portionerna.
Det har även hänt mig med just lucky strike white portion, som för övrigt är ett av få snus jag använt hittills. Om jag haft en inne i minst 2 timmar, kanske tre-fyra, och det har fortfarande smakat ganska mycket. Lite svårt att avgöra när det börjat smaka för mycket papp, då man inte tänker på det så mycket under så lång tid, så är jag nybörjare och har inte för stor koll annars heller. Den rinner rätt lite i alla fall, men länge.

Måste testa vanliga lucky strike...
Citera
2008-04-15, 15:06
Medlem
nyyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lill-me
Tar ett tag att vänja sig, man är fjollig om man som kille inte snusar lös eller åtminstonde black.
White är till för kärringar och små flickor

Håller starkt inte med !
Är men en "tjej" bara för att man köper white? Även om jag bara snusat i ett halvår, är jag fortfarande tjej för att jag tycker så mycket om mina vita Röda Lacket prillor?
Citera
2008-04-15, 15:08
Medlem
En icke-white portion som inte rinner så mycket är knox. Billig är den dessutom.
Citera
2008-04-16, 18:05
Medlem
mattkants avatar
skruf stark portion rinner inte så mkt tycker jag. som nån sa så är det säkert olika från person till person, men som sagt.
Citera
2008-04-16, 22:45
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
OnT: Kör white. "Rinner mindre, smakar mer!", som det står på förpackningen.
De smakar inte mer. Inte alls.

Jag körde white från början, men har gått över till vanlig nu. Var tyvärr tvungen att köpa white häromveckan eftersom vanliga General var slut (och jag vägrar snusa annat).

Säger såhär: jag kan inte för mitt liv förstå hur jag kunde snusa white förut! Var fan är smaken??
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in