2008-01-24, 21:12
Medlem
claymanns avatar
Hej!

Jag kan inte installara varken xp eller vista som är hemladdat utan det fungerar endast med riktiga..

På vista stannar den på extracting files och säger error efter ett tag..

På xp kommer ända dit där den vill starta om sig, och när den väl göra det så bootar den inte utan den bara startar om sig hela tiden tills ja stänger av datorn..

Med riktiga skivor fungerar det utan problem..

Är det något med sata hårdddisk som har nåt skydd mot det? Skivorna har fungerat på andra datorer och vet till 100% att dom fungerar, men inte på min dator?

Är det värt att köpa en äkta kopia av vista eller vet ni något som ligger bakom som ni kanske har varit med om?

Tackar för svar
Citera
2008-01-24, 21:21
Medlem
Bossiemans avatar
Är det din nya du kör på, den med 4 GB ram?
Testa att ta ut 2 GB och se om det går bättre.
Citera
2008-01-24, 21:26
Medlem
claymanns avatar
Har testat detta utan någon framgång. Men det kan väl inte ha med det att göra ändå eftersom det fungerar med riktig skiva..
Citera
2008-01-24, 22:33
Medlem
Dåliga kopior, felbrända?
Citera
2008-01-24, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claymann
Har testat detta utan någon framgång. Men det kan väl inte ha med det att göra ändå eftersom det fungerar med riktig skiva..
Om du har riktig skiva så hänger jag inte med varför du vill ha pirat?

Är det en kompis skiva så gör det inte så mycket om du använder hans nyckel... Jag använder en kompis nyckel samt 5 - 7 andra vänner också, fungerar utmärkt.
Citera
2008-01-25, 09:42
Medlem
hakds avatar
jag skulle gissa på att ditt ram minne har gått sönder.. testa plocka bort några och installera med bara ett ram minne.. skulle det funka då så får du testa dig fram till vilket som är paj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in