2008-01-24, 21:12
Medlem
claymanns avatar
Hej!

Jag kan inte installara varken xp eller vista som r hemladdat utan det fungerar endast med riktiga..

P vista stannar den p extracting files och sger error efter ett tag..

P xp kommer nda dit dr den vill starta om sig, och nr den vl gra det s bootar den inte utan den bara startar om sig hela tiden tills ja stnger av datorn..

Med riktiga skivor fungerar det utan problem..

r det ngot med sata hrdddisk som har nt skydd mot det? Skivorna har fungerat p andra datorer och vet till 100% att dom fungerar, men inte p min dator?

r det vrt att kpa en kta kopia av vista eller vet ni ngot som ligger bakom som ni kanske har varit med om?

Tackar fr svar
Citera
2008-01-24, 21:21
Medlem
Bossiemans avatar
r det din nya du kr p, den med 4 GB ram?
Testa att ta ut 2 GB och se om det gr bttre.
Citera
2008-01-24, 21:26
Medlem
claymanns avatar
Har testat detta utan ngon framgng. Men det kan vl inte ha med det att gra nd eftersom det fungerar med riktig skiva..
Citera
2008-01-24, 22:33
Medlem
Dliga kopior, felbrnda?
Citera
2008-01-24, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claymann
Har testat detta utan ngon framgng. Men det kan vl inte ha med det att gra nd eftersom det fungerar med riktig skiva..
Om du har riktig skiva s hnger jag inte med varfr du vill ha pirat?

r det en kompis skiva s gr det inte s mycket om du anvnder hans nyckel... Jag anvnder en kompis nyckel samt 5 - 7 andra vnner ocks, fungerar utmrkt.
Citera
2008-01-25, 09:42
Medlem
hakds avatar
jag skulle gissa p att ditt ram minne har gtt snder.. testa plocka bort ngra och installera med bara ett ram minne.. skulle det funka d s fr du testa dig fram till vilket som r paj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in