2008-01-24, 00:11
Medlem
Krafses avatar
Jepp, har sökt men konstigt nog inte hittat nåt.

Till problemet - det är stört omöjligt att byta avatar! Jag har rätt URL och allt ska teoretiskt sett fungera, men när jag trycker på spara så har jag fortfarande kvar den gamla.
Jag har provat att ladda upp från datorn också men det ger samma resultat.

Är det v.bulletin som är drygt idag eller kan det vara något jag glömt? Vet att jag har haft samma problem förut, men då har det gått efter en fem försök eller så.

Öööh, nu funkar det. Märkligt, jag gick in på forumet och kontrollerade om den uppdaterats men det hade den inte, men nu är den här iaf, lås tråd eller nåt!
Senast redigerad av Krafse 2008-01-24 kl. 00:14.
Citera
2008-01-26, 15:31
Medlem
Starkodders avatar
Jag har samma problem. Jag har laddat upp bilden ifrån min dator om det har någon betydelse.

Det är väl bara och vänta och se om den ändras om ett tag?
Citera
2008-01-26, 19:37
Medlem
Starkodders avatar
Ja, nu har min avatar ändras också. Tyvärr tog det för lång tid för att jag skulle kunna ändra mitt förra inlägg.

Om nu någon är intresserad.
Citera
2011-09-11, 17:48
Medlem
Djamillas avatar
Ursäkta att jag bumpar tråden, men jag av någon anledning inte har inte kunnat göra det på två dagar nu. Är det pga av underhåll eller är jag ensam om problemet?
Citera
2011-09-11, 17:51
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djamilla
Ursäkta att jag bumpar tråden, men jag av någon anledning inte har inte kunnat göra det på två dagar nu. Är det pga av underhåll eller är jag ensam om problemet?
Nä du är inte ensam och det finns en dedikerad tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in