Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-22, 08:24
Medlem
Nedomanskys avatar
Det är bra om de är normalviktiga för sin kroppstyp...
Citera
2022-06-22, 08:25
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Mullig men om hon är smal fast med lite rumpa så går det alldeles utmärkt. Har nog skiljt 30 cm och 40 kg på min största och minsta tjej så det spelar inte så stor roll.
Citera
2022-06-22, 08:31
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompen00
Vad föredrar ni? Smala tjejer med små bröst och rumpa, eller tjejer med lite hull och något att ta i? Bland kvinnor är ofta fett på kroppen det västa en kvinna kan ha. Men hur mycket bryr sig ni män, egentligen? Se det gärna utifrån valet av livspartner. Är en kvinna med lite hull körd? Eller är det snarare spinkisen som är körd?
Varken eller.
En vältränad kvinna med former är 10/10 i mina ögon.
Utifrån det perspektivet ser jag hellre, om hon inte är vältränad med former, att att hon är något för tunn än fet.
Citera
2022-06-23, 02:01
Medlem
LeCastles avatar
Mullig. En spinkig signalerar inte barnafödande.
Citera
2022-06-23, 02:14
Medlem
Hellre 10 kg för mycket än 10 för lite. Alla dagar i veckan.
Citera
2022-06-23, 02:47
Medlem
AuticaMinores avatar
Varken spinkig eller mullig är optimalt ur ett hälsoperspektiv. Något mittemellan skulle jag föredra. Normalt BMI och en sund % BF.
Citera
2022-06-23, 10:43
Medlem
Bret-Harts avatar
Hellre något att ta i en en ben get
Citera
2022-06-24, 00:00
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Min erfarenhet är att smala spinkiga tjejer är dåliga i sängen. Bäst de med några kg övervikt 😊🍆

För att fettona är desperata? Nej, det är bara vältränade, tighta tjejer som gäller.
Citera
2022-06-25, 02:55
Medlem
Chinatowns avatar
Mullig.

För mig är det en stor skillnad på att vara smal och spinkig.

Det jag finner attraktivt är smal, normal och mullig.

En spinkig tjej ser undernärd ut och utvisar sällan något speciellt sexuellt.
Citera
2022-06-25, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompen00
Vad föredrar ni? Smala tjejer med små bröst och rumpa, eller tjejer med lite hull och något att ta i? Bland kvinnor är ofta fett på kroppen det västa en kvinna kan ha. Men hur mycket bryr sig ni män, egentligen? Se det gärna utifrån valet av livspartner. Är en kvinna med lite hull körd? Eller är det snarare spinkisen som är körd?

En kvinna som inte tränar och har fött barn och är 30+ men fortfarande smal finns det inte många av.

Det gäller tänka sig noga för om man gifter sig med en som är 25 utan barn....
Citera
2022-06-26, 01:06
Medlem
otellos avatar
Det sistnämnda, men "lite hull" betyder inte fetma.
Citera
2022-06-26, 01:18
Medlem
Om jag ser till min bild av det hela , långt upp på viktskalan så känns som många i tråden inte är helt ärliga, har haft ett vilt och häftigt sexliv i många år nu, aldrig blivit nobbad , snarare har man ibland nästan behövt vara otrevlig för att vissa män inte kan acceptera ett nej, enligt mig gillar alla en tjockis när dom väl testat👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in