2008-01-23, 13:16
Medlem
Tänkte beställa lite ifrån sidan i rubriken men undrar lite vad som rekommenderas. Jag behöver tabletter till avtändningen på GHB. Gärna så starkt som möjligt då mina avtändningar är väldigt hemska, gått in i psykos dom senaste gångerna.
Citera
2008-01-23, 18:02
Medlem
ysd4ns avatar
amisulprid kan funka.. det är ett atypiskt antipsykotikum, med relativt få biverkningar. dopaminantagonist vid antipsykotiska doser 100mg+/dag, vid lägre doser (50mg/dag) ökar den dopamin och används antidepressivt. dessutom binder den visst till ghb-receptorn... har jag läst på wikipedia (fast givetvis har jag provat den också)

gabapentin kanske.. eller lyrica är bättre, fast det är fruktansvärt dyrt..

doxylamin (antihistamin) kan du däcka på ett tag iaf..
Citera
2008-01-23, 18:05
Bannlyst
Om du verkligen blir psykotisk rekommenderar jag Trilafon som är ett väl beprövat preparat som fungerar för de flesta. Jag tar det själv och du kan få det utskrivet mycket enkelt av en läkare om du hävdar att du t.ex dras med hörselhallucinationer.
Citera
2008-01-23, 22:42
Medlem
rekomenderar att ge fan i ghb
Citera
2008-01-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ysd4n
amisulprid kan funka.. det är ett atypiskt antipsykotikum, med relativt få biverkningar. dopaminantagonist vid antipsykotiska doser 100mg+/dag, vid lägre doser (50mg/dag) ökar den dopamin och används antidepressivt. dessutom binder den visst till ghb-receptorn... har jag läst på wikipedia (fast givetvis har jag provat den också)

gabapentin kanske.. eller lyrica är bättre, fast det är fruktansvärt dyrt..

doxylamin (antihistamin) kan du däcka på ett tag iaf..
har tagit 25mg sulpiride vilket är likt amsulprid.. fick en ganska kraftig "flum-känsla" i huvet, mer obehagligt än rusliknande. dagen efter mådde jag rejält dåligt psykiskt och hade huvudvärk.
Citera
2008-01-24, 20:36
Medlem
ysd4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overwhelming
har tagit 25mg sulpiride vilket är likt amsulprid.. fick en ganska kraftig "flum-känsla" i huvet, mer obehagligt än rusliknande. dagen efter mådde jag rejält dåligt psykiskt och hade huvudvärk.

oj.. där ser man hur olika folk kan reagera (även om det inte är exakt samma substans). 25mg är ju en väldigt låg dos, med tanke på den dåliga biotillgängligheten hos sulpirid.
jag har aldrig märkt något liknande på amisulprid och jag har tagit som mest 200mg (och det har mycket högre biotillgänglighet än sulpirid också) när jag har haft lite lätt bensoabstinens och tyckt det har hjälpt lite..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in