2002-04-18, 14:21
Bannlyst
Ofta när jag går in på flashback vid midnatt så står där många SQL fel på förstasidan samt att man inte kommer in på forumet (pga SQL fel). Vad beror detta på, bara jag som stött på problemet?
Citera
2002-04-18, 15:04
Medlem
Gerras avatar
Jag har ingen aning om vad det beror på, men jag kan i alla fall trösta dig med att du inte är ensam om det problemet.
Citera
2002-04-18, 15:25
Medlem
Nejdå, du är inte ensam om det..
la märke till det senast natten till idag, gick inte att komma åt forumet alls då.. :?
Citera
2002-04-18, 15:28
Medlem
Felmeddelanden

Jag har också stött på väldigt mycket problem. Just nu funkar flashback förjävla dåligt.

Warning: Bad arguments to implode() in /home/ja/wwwse/forums/includes/template.php on line 265
Template->loadfile(): File ./templates/subSilver/viewforum_body.tpl for handle body is empty

Jag är jävligt lätt irriterad nu, eftersom fucking jävla bredbandsbolaget har fuckat upp min fina lina.

Parse error: parse error, unexpected '(' in /home/ja/wwwse/forums/includes/template.php on line 143

Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: template in /home/ja/wwwse/forums/includes/functions.php on line 274
Citera
2002-04-18, 17:21
Administrator
admins avatar
Svar

Problemen beror på ett flertal olika orsaker. Men vi arbetar på att åtgärda alla fel så snabbt som möjligt.
Citera
2002-04-18, 18:30
Medlem
admin, när du har tid så ta och kolla dina privatmeddelanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in