2008-01-23, 03:50
Medlem
spraykonsts avatar
som topic lyder hur många klienter har poison ivy stöd för?

tack på förhand
Citera
2008-01-23, 03:59
Medlem
groils avatar
200
Citera
2008-01-23, 04:07
Medlem
spraykonsts avatar
gäller det även om man skapar ny profil ?
Citera
2008-01-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spraykonst
gäller det även om man skapar ny profil ?
Ja
Citera
2008-01-23, 20:47
Medlem
Svarta hundens avatar
200 åt gången, ja

Risken är väl stor att man hinner bli "färdig" med en klient innan man fyllt 200 platser :P
Citera
2008-01-23, 20:54
Medlem
Apropå Posion Ivy... Jag laddade ner det idag för att testa hur det fungerar, Men det är så att Min brandvägg blockerar mina portar på något vis. Hur ska jag göra för att göra så det fungerar med portarna? Jag har testat att inakivera min brandvägg men det blir ingen skillnad.
Citera
2008-01-23, 21:13
Medlem
Wallin016s avatar
Em sak jag inte förstår med Posion Ivy är hur man ska få in filen i en riktig fil? Det enda jag kan göra är att skapa en fakefil som blir runt 9kb - inte det mest diskreta om man lägger det i en .exe fil direkt.

Hur ska jag kunna få in trojanen i en fil så när dom öppnar filen så öppnas trojan med fast i bakgrunden?
Citera
2008-01-23, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallin016
Em sak jag inte förstår med Posion Ivy är hur man ska få in filen i en riktig fil? Det enda jag kan göra är att skapa en fakefil som blir runt 9kb - inte det mest diskreta om man lägger det i en .exe fil direkt.

Hur ska jag kunna få in trojanen i en fil så när dom öppnar filen så öppnas trojan med fast i bakgrunden?

Finns lite olika program som "bindar" tex 2 filer. kommer inte riktigt ihåg vad dem heter. men testa med att söka på "binder".
Citera
2008-01-23, 21:24
Medlem
Erkaa^s avatar
Citat:

Använd en joiner. Tex MicroJoiner...
Citera
2008-01-23, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vesuvio_
Apropå Posion Ivy... Jag laddade ner det idag för att testa hur det fungerar, Men det är så att Min brandvägg blockerar mina portar på något vis. Hur ska jag göra för att göra så det fungerar med portarna? Jag har testat att inakivera min brandvägg men det blir ingen skillnad.

Logga in på din router och öppna portarna därifrån.
Behöver du hjälp, ta en titt på portforward.com

Citat:

Använd en binder eller en crypter.
Tips kan vara "Open Crypter"
Citera
2008-01-24, 00:05
Bannlyst
lamt :/ alla rat's har bara för 200 clienter :/ hoppas dem utökar det nångång
Citera
2008-01-24, 04:40
Medlem
groils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosyer
lamt :/ alla rat's har bara för 200 clienter :/ hoppas dem utökar det nångång

Ingen risk...

En rat är till för att administrera dina egna datorer och inte för att bygga botnät.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in