• 2
  • 3
2008-01-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Haha, och hur gammal är du då?

Förmodligen 13-15. Jag snusar general vit portion, och jobbar som byggarbetare. Vad säger det om mig?
Citera
2008-01-24, 20:43
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanchez88
Förmodligen 13-15. Jag snusar general vit portion, och jobbar som byggarbetare. Vad säger det om mig?

Att du borde snusa original portion om du är byggarbetare.
Citera
2008-01-25, 00:51
Medlem
Echmechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabe²
Tycker snuset börja landa på sitt riktiga värde nu.

Har aldrig varit så gott att snusa som nu, så fort jag tar upp dosan så ser man folk som vänder sig om och suktar.

Det är manligt att snusa, tjejer som snusar skrämmer mig en aning.
Själv blir jag nästan kär varje gång jag ser en snusande tjej.

Snuspriset är helt fruktansvärt för mig som student så jag har börjat göra eget som konsumeras ur en guldfärgad metalldosa. Ingen aning om vad folk tänker när jag plockar upp den ur fickan å bakar en stor mumsig rackare men det kanske ni andra kan svara på
Citera
2008-01-28, 23:50
Medlem
Star Treks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Echmech
Själv blir jag nästan kär varje gång jag ser en snusande tjej.

Haha, word. Snus passar på vissa brudar. Dom som ser bra ut dvs

Edit - Förövrigt snusar jag för det mesta ettan portion ( som alla andra i min klass, industri ) Eller general lös om man "orkar" baka en i all hets Börjar dock gå över mer och mer till knox portion, billigt och bra
Citera
2008-01-29, 00:42
Medlem
Gefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanchez88
Som ovanämnda talare sa, är du byggarbetare så borde du snusa något "grövre".

Så som jag har märkt det, i alla fall i min "kompis-krets" så finns det 3 stadier på snusandet.
White portion: Detta snus började man snusa när man var lite och inte tyckte om smaken men man var fortfarande "tvungen" att snusa.