• 2
  • 3
2008-01-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Haha, och hur gammal är du då?

Förmodligen 13-15. Jag snusar general vit portion, och jobbar som byggarbetare. Vad säger det om mig?
Citera
2008-01-24, 20:43
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanchez88
Förmodligen 13-15. Jag snusar general vit portion, och jobbar som byggarbetare. Vad säger det om mig?

Att du borde snusa original portion om du är byggarbetare.
Citera
2008-01-25, 00:51
Medlem
Echmechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabe²
Tycker snuset börja landa på sitt riktiga värde nu.

Har aldrig varit så gott att snusa som nu, så fort jag tar upp dosan så ser man folk som vänder sig om och suktar.

Det är manligt att snusa, tjejer som snusar skrämmer mig en aning.
Själv blir jag nästan kär varje gång jag ser en snusande tjej.

Snuspriset är helt fruktansvärt för mig som student så jag har börjat göra eget som konsumeras ur en guldfärgad metalldosa. Ingen aning om vad folk tänker när jag plockar upp den ur fickan å bakar en stor mumsig rackare men det kanske ni andra kan svara på
Citera
2008-01-28, 23:50
Medlem
Star Treks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Echmech
Själv blir jag nästan kär varje gång jag ser en snusande tjej.

Haha, word. Snus passar på vissa brudar. Dom som ser bra ut dvs

Edit - Förövrigt snusar jag för det mesta ettan portion ( som alla andra i min klass, industri ) Eller general lös om man "orkar" baka en i all hets Börjar dock gå över mer och mer till knox portion, billigt och bra
Citera
2008-01-29, 00:42
Medlem
Gefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanchez88
Som ovanämnda talare sa, är du byggarbetare så borde du snusa något "grövre".

Så som jag har märkt det, i alla fall i min "kompis-krets" så finns det 3 stadier på snusandet.
White portion: Detta snus började man snusa när man var lite och inte tyckte om smaken men man var fortfarande "tvungen" att snusa.
Orginal portion: Nu börjar man närma sig den myndiga åldern, man har vant sig vid snussafts-smaken och äntligen har man börjat att uppskatta snuset.
Lös: Detta snus gör männen till män. Detta snus känns lite mera "bonnigt" när man hör kommentarer från andra. Lite grovarbetar-style över detta.

Personligen har jag nog aldrig fått någon kommentar att det är äckligt, förutom av några tjejer som var tvugna att oja sig över mitt snusande då man fick så hemskans gula tänder, sen har man ju fått någon kommentar som, "Spotta ut det du har under läppen, det tolererar vi inte på denna plats" av antingen mor/far eller av lärarna på skolan då man befann sig i de lägre åldrarna.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in