2011-01-18, 11:16
Medlem
Snaidistens avatar
Oj, hon var ju jättefräsch!
Citera
2011-01-19, 10:01
Medlem
Pappersvargens avatar
Haha, hon är ju jättelik sin pappa.
Citera
2011-01-19, 10:57
Medlem
stiigs avatar
Mamman sa "dä ä bar å åk!
Citera
2011-01-19, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stiig
Mamman sa "dä ä bar å åk!

... det är nyvallat sa Ingemar.
Senast redigerad av 2006 2011-01-19 kl. 11:35.
Citera
2011-01-19, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Verkar vara rättså snygg
http://www.facebook.com/people/Nathalie-Stenmark/202909707

Riktigt snygg!
Citera
2011-01-19, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Verkar vara rättså snygg
http://www.facebook.com/people/Nathalie-Stenmark/202909707

Näe, usch usch
Citera
2011-01-19, 20:58
Medlem
Vill minnas att hon var ful som liten och nu har hon blivit riktigt vacker.
En tjej som skulle ha kunnat leva på sitt kändisskap men som fört en tämligen anonynm tillvaro.
Citera
2011-03-28, 13:35
Avslutad
Kanske är lite OT, men när jag gick i lågstadiet i Borås så knackade det på dörren plötsligt. Lärarinnan ropade att personen skulle komma in... men inget hände. Senare gick hon och öppnade och stod och småpratade lite, men jag kunde inte se vem det var... Plötsligt sade lärarinnan: "Ja, skall du inte säga hej till klassen? Allihopa det här är Ingemar Stenmark." Jag minns att Ingemar stod i dörröppningen och såg generad ut och han sade inte hej... han ville inte synas. Han kom in i dörröppningen, men såg skygg och generad ut. Vår lärarinna hette Margareta Linde och Ingemar var tillsammans med hennes dotter. Vet ej om de fick barn, men de var ihop några år i Borås...
Citera
2011-03-28, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AelgenTheKung
Hon skall ha kallats "luftmadrassen " då piloterna enkelt kunde ...

Mera ? Jag har hört att hon gick upp på presskonferenserna och satt bredvid Stenis ... ser minst sagt märkligt ut på det foto jag sett !
Ann var flygvärdinna på Lufthansa när hon träffade Ingemar. Att bli antagen som flygvärd/värdinna på LH är inte kattskit och det är bra mycket fler som känner sig kallade än de som blir de facto anställda (utvalda). Tyvärr var hon inte den rätte för Ingemar men Stenis har även efter Ann haft problem med "golddiggers" I synnerhet med den siste...........
Citera
2011-03-28, 21:43
Medlem
Hon kanske bara är skriven hos sin mormor? Stog på facebook att hon bodde i schweiz.
Citera
2011-03-29, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Kan nog stämma, för mamman Ann Uvhagen är nog den största golddiggern i Sveriges sporthistoria, när hon hade snärjt Stenis så dikterade hon villkoren för honom, han fick inte umgås med dom övriga i landslaget hur som helst, hade synpunkter på hotellen landdslaget bodde på mm, inte fina nog åt henne osv.Hon var HATAD i alpina kretsar

Kan intyga att Ann valde vilka som var fina nog för Stenis, men också vilka som var fina nog för dottern. Ex. så fick inte Stenis egen farsa hålla i ungen när hon var liten.
Citera
2011-03-29, 04:34
Bannlyst
Vill minnas att jag hörde att hennes mamma skall ha jobbat på PUB under 70-80-talet. Så märkvärdig bakgrund kom Ann Uvhagens mamma ifrån. Vill minnas att jag sett henne på Birger Jarlsgatan några gånger och hon springer visst på Bukowski´s och liknande. Förmodligen för tidigare underhållspengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in