2008-01-21, 23:46
Medlem
sökarns avatar
Ja, som rubriken lyder, hur är tillgången i främst Halmstad? Lätt att hitta kontakter, är det "accepterat" där nere?
2008-01-22, 00:06
Medlem
pompomlitos avatar
höhö
2008-01-22, 00:18
Medlem
Spår av nötters avatar
Nästa gång en mod tittar förbi så ryker nog denna tråd

För att inte skriva ett helt onödigt inlägg så adderar jag även: Din förfrågan kan mycket väl uppfattas som kranfiske!
2008-01-22, 00:23
Medlem
sökarns avatar
Nej, jag vill inte ha någon kran. Då jag för tillfället bor 150 mil ifrån halmstad
Kommer däremot flytta dit snart, och undrar hur det är med mary-jane där nere helt enkelt!

Har för mig att jag sett någon "hur är tillgången i din stad just nu"-tråd, men hittade inget vid sökning
2008-01-22, 00:25
Medlem
Spår av nötters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sökarn
Nej, jag vill inte ha någon kran. Då jag för tillfället bor 150 mil ifrån halmstad
Kommer däremot flytta dit snart, och undrar hur det är med mary-jane där nere helt enkelt!

Har för mig att jag sett någon "hur är tillgången i din stad just nu"-tråd, men hittade inget vid sökning

http://www.flashback.org/announcement.php?f=13

Den låstes pågrund av just dessa kranfiske/kundfiske anledningar. Ligger även klistrad överst på hela cannabisforumet så att man inte ska missa den

Du kanske inte söker nån kran, men någon i halmstad kanske söker en kund. Och tackar du då nej?... just det
2008-01-22, 00:27
Bannlyst
Hamlstad är väl inte direkt en liten stad? Antar att tillgången där är helt okej, kanske inte bättre än malmö,gbg å stockholm, men bättre norrland.
2008-01-22, 00:38
Medlem
Bor ej där...men halmstad ligger i södra delen av sverige...Och jag vet att det finns ett bra sortiment där...oroa dig inte!..En bra cb-stad för sin storlek.
2008-01-22, 02:17
Medlem
razorss avatar
Inget fel på tillgången i Halmstad inte. Kan dock vara lite knasigare att hitta kontakter.. men visst går det om man är envis nog.
2008-01-22, 02:22
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Tillgångstråden är låst och kran/kundfiske kommer att bedömas hårdare
Med låsningen av tillgångstråden som bakgrund vill jag informera om att vi kommer att bli hårdare i bedömningar av kund/kranfiske.

Inlägg av typen "Finns det grönt i Södertälje?" och "Prima brunt för 400 kronor femman finns i Uppsala" kommer att bedömas som kranfiske eller försäljning.

http://www.flashback.org/announcement.php?f=13
2008-01-22, 05:58
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Detta är helt klart ett fall för Tomish!
2008-01-22, 08:23
Medlem
kycklingsallads avatar
Hehe ja stänger dom inte denna tråd då ska ja slänga upp en sån här tråd också :P
2008-01-22, 08:31
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeOl´MadHatter
Detta är helt klart ett fall för Tomish!

Tråd kastad. /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in