2008-01-23, 22:23
Medlem
perezhiltohs avatar
Vet ej om det nämts tidigare men...

Lindsay Lohan har varit tvungen att spela in film för att bättra på ekonomin.
Citera
2008-01-24, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Men han driver ändå plåtslageri. Bara att gratulera att han kan ta ordentligt betalt. Men är dom helt band, säg 5 pers och ska dela på 18000 så blir det ju 3600 per person. En spelning tar ca 10 tim, det blir 360 kr/tim. En helt normal timdebitering.

tror till och med att de är sju personer. De kräver i alla fall sju enkel hotellrum för att uppträda.
Citera
2011-05-24, 17:35
Medlem
MissCollies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
tror till och med att de är sju personer. De kräver i alla fall sju enkel hotellrum för att uppträda.

Tror det är exklusive boende. Blir lite drygt att ta det ur egen ficka om man måste åka långt
Citera
2011-05-25, 09:22
Medlem
psaks avatar
Igår meddelade sportnytt att Kajsa Bergkvist ska bli expertkommentator i friidrotten.

Två gamla rappare: Vanilla Ice jobbade visst som cykelförsäljare, tidigare iaf. Och Melinda Wrede på äldreboende. Vad de gör nu vet jag dock icke.

En grej på ämnet jag alltid undrat över är hur en som Michael Jackson kunde dö "utblottad"? Hur lyckas man bli utblottad när man varit miljardsäljande artist?
Citera
2011-05-25, 09:23
Medlem
MegaSkurts avatar
Dan Tillberg jobbar som skojare och bedragare (för tillfälligt i köksbranschen).
Citera
2011-05-25, 10:38
Medlem
MMXs avatar
Lars Haldenberg a k a "Bärsen" i Sallskapsresefilmerna driver nagon form av frimarksmuseum berattade han nar han skrapade en trisslott i Nyhetsmorgon for nagot ar sedan.
Citera
2011-05-25, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Igår meddelade sportnytt att Kajsa Bergkvist ska bli expertkommentator i friidrotten.

Två gamla rappare: Vanilla Ice jobbade visst som cykelförsäljare, tidigare iaf. Och Melinda Wrede på äldreboende. Vad de gör nu vet jag dock icke.

En grej på ämnet jag alltid undrat över är hur en som Michael Jackson kunde dö "utblottad"? Hur lyckas man bli utblottad när man varit miljardsäljande artist?

För höga kostnader i relation till intäkterna, då är det inte svårt att dö utblottad.

Davis Tainton flippade burgare i Rondellgrillen i Vällingby för några år sedan.
Citera
2011-05-25, 11:20
Medlem
ThePuppetMasters avatar
John Cleese måste väl arbeta ganska hårt eftersom hans fru tog hela hans förmögenhet vid skilsmässan.
Citera
2011-05-26, 01:54
Medlem
Hans fru fick mycket ja, men han har fortfarande ett par hundra miljoner kvar och paying my X wife turnén var ju ingenting han behövde göra. Många tar upp ganska tråkiga exempel på extraknäck. Måste ju finnas en otrolig mängd artister/musiker som knappt kan leva på de dom gör. Andelen miljontaxerade artister i Sverige kan ju räknas på fingrarna.
Citera
2011-05-26, 09:51
Medlem
MissCollies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Hans fru fick mycket ja, men han har fortfarande ett par hundra miljoner kvar och paying my X wife turnén var ju ingenting han behövde göra. Många tar upp ganska tråkiga exempel på extraknäck. Måste ju finnas en otrolig mängd artister/musiker som knappt kan leva på de dom gör. Andelen miljontaxerade artister i Sverige kan ju räknas på fingrarna.

Jag tror de flesta tex skådespelare fortfarande jobbar med tv/media när de inte skådespelar. Det känns inte så rimligt att man springer på någon av dem i en korvkiosk eller bakom disken på ica. Vissa av dem är med i teaternummer eller spelar in reklamfilm. Interviewer i tidningar? Det finns alltid nåt att göra inom branschen liksom.
Citera
2011-05-26, 12:35
Medlem
Mohaves avatar
Tidigare hockeystjärnan Mats Näslund jobbar som snickare på halvtid: http://www.svenskafans.com/hockeyzon/267846.aspx Fast han behöver antagligen inte, utan gör det nog för att han tycker det är kul.

Jenny Kallur berättade nyligen att hon lägger ner friidrotten och håller på att utbilda sig till copywriter på Berghs - http://www.svd.se/sport/skadeproblem...ta_6196429.svd
Citera
2011-05-26, 21:56
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak

Skulder, folk som lurar av dom pengarna, spenderar för mycket... för dålig koll helt enkelt. Är nog inte vidare svårt med tanke på hur pass många som gått ifrån Hollywood-glamour till utblottad.

Såg för övrigt Melinda Wrede i UR-program för någon vecka sen och även hört henne leda program i p3 så hon pysslar väl med "media", sen heltid vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in