2008-01-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aryan_utophia
Jag tror absolut inte att det finns nåt internationellt möte, det handlar snarare om att alla judar medveten kämpar mot samma mål, göra allt för israel och judarna, förtrycka oss vita, hjärntvätta oss via media. Och dessvärre går deras kamp mot vita alldeles för bra, i en frisk värld skulle vi inte acceptera kriget de för mot den vita rasen och de olika vita länderna och folken.

I USA är judarna mer organiserade har mer judiska intresse organisationer som alla kämpar för mångkultur, ökad invandring osv men det är förmodligen mest fråga om att alla gör sitt allt för att öka invandringen rasblandning genom media osv. än att det skulle finnas en upplagd plan.

Men judarnas största fiende är väl ändå islam? Judarna vore ju stekta om Islam förgörde västvärlden.
2008-01-23, 21:04
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picknick
Men judarnas största fiende är väl ändå islam? Judarna vore ju stekta om Islam förgörde västvärlden.

Om vi vita fick tillgång till fri media och fick reda på vad judarna håller på med och hade yttrandefrihet så skulle vi förmodligen snart se på reaktioner.

Dock är vi vita inte så primitiva och våldsamma som t.ex. negrer och araber, om judarna hade infiltrerat massor av länder i Afrika och befolkningen fick veta det skulle de väl bara slakta dem med machetes och div. tillhyggen som de primitiva negrerna på Haiti gjorde mot fransmännen i slutet av 1700-talet och förvandlade landet till ett primitivt stenåldersland från att ha varit en blomstrande koloni som gick under namnet "Karibiens juvel"
2008-01-23, 21:22
Medlem
Citat:
Om vi vita fick tillgång till fri media och fick reda på vad judarna håller på med och hade yttrandefrihet så skulle vi förmodligen snart se på reaktioner.

Dock är vi vita inte så primitiva och våldsamma som t.ex. negrer och araber, om judarna hade infiltrerat massor av länder i Afrika och befolkningen fick veta det skulle de väl bara slakta dem med machetes och div. tillhyggen som de primitiva negrerna på Haiti gjorde mot fransmännen i slutet av 1700-talet och förvandlade landet till ett primitivt stenåldersland från att ha varit en blomstrande koloni som gick under namnet "Karibiens juvel"

Du kanske inte förstod men det jag undrade var hur judarna skulle tjäna på att utrota den vita rasen.

Förstår inte riktigt vad du vill säga men negrerna på Haiti var ju slavar så deras livsstandard har ju höjts ändå.
2008-01-23, 21:44
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picknick
Du kanske inte förstod men det jag undrade var hur judarna skulle tjäna på att utrota den vita rasen.

Förstår inte riktigt vad du vill säga men negrerna på Haiti var ju slavar så deras livsstandard har ju höjts ändå.

Judarna vill få världshärravälde och vi är det enda riktiga hotet för det, målet bland judarna har alltid varit att blanda ihop alla raser till en enda ras som i t.ex. sovjet där kommunister (som till stor majoritet var judar) flyttade vita till Sibirien för att de skulle beblanda sig med andra folkslag.
De vill förvandla mänskligheten till en brun sörja de kan regera och härska över.

Innan Haiti blev "självständigt" så fungerade landet extremt mycket bättre och var ett framstående land i Karibien som hade stor jordbruksproduktion av bl.a. sockerrör, nu består t.ex. stadsbudgeten av ca 40% bïstånd från vita länder. Så utan vår hjälp hade det förmodligen rått katastroftillstånd.
Dessutom präglas landet av extremt våld, miljöförstöring, extrema sociala problem, svält osv. allt som karaktäriserar ett land styrt av negrer.
2008-01-23, 21:53
Bannlyst
Citat:
Judarna vill få världshärravälde och vi är det enda riktiga hotet för det, målet bland judarna har alltid varit att blanda ihop alla raser till en enda ras som i t.ex. sovjet där kommunister (som till stor majoritet var judar) flyttade vita till Sibirien för att de skulle beblanda sig med andra folkslag.
De vill förvandla mänskligheten till en brun sörja de kan regera och härska över.

Du har helt fel. Jag fick precis Den Judiska Kalendern för Rasblandning och Införandet av Mångkultur i Sverige tills 2008 hemskickad, och enligt den så kommer vi inte börja det riktiga arbetet förräns om två år.
2008-01-23, 21:58
Medlem
Citat:
Jag tror absolut inte att det finns nåt internationellt möte, det handlar snarare om att alla judar medveten kämpar mot samma mål, göra allt för israel och judarna, förtrycka oss vita, hjärntvätta oss via media. Och dessvärre går deras kamp mot vita alldeles för bra, i en frisk värld skulle vi inte acceptera kriget de för mot den vita rasen och de olika vita länderna och folken.

jag känner mig inte speciellt förtryckt, är det någon annan här som känner sig förtryckt av judar?

De judar jag har mött har endast varit vänliga och hjälpsamma. Känns inte som mycket hat och förtryck där inte.
2008-01-23, 22:27
Medlem
Lycanthroposs avatar
Citat:
Jag har många egna idéer orkar bara inte sitta o skriva sida efter sida, när det finns bra sidor som tar upp problemen.
Har ett liv och studier att sköta.

Ni borde vara jävligt rädda för judarna, för om de får bestämma kommer era barn och barnbarn leva i ett levande helvete i framtiden och Sverige och Svenskarna kommer gå under, om alla vita inte vaknar upp.
Jag har också liv och studier. Ändå så debatterar jag här. Jag trivs med det. Du däremot framstår som ett nervvrak som pga din paranoia för judar måste in här och skriva. Ta reda på varför det är som du tror istället. Jag vill inte vara aggresiv nu men hur många andra sidor än David Duke's hemsida brukar du hänvisa till?
Och sen skriver du att vi borde vara rädda för judarna. Men vi kan inte förstå förrän du förklarar varför vi ska vara det med dina egna argument. Du verkar så lamslagen av din egen nojja att du blivit paralyserad av skräck och inte orkar skriva något eget. Jag säger bara att du borde bli mer saklig och gå igenom saker i detalj för att du ska kunna sprida dina åsikter.
2008-01-23, 22:39
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indischer Get
Radio Islam... bra källa.

Ahmed Ramis sajt har skrämt skiten ur många inhemska judar, jag vet, därför ansträngde dessa sig tillsammans med sina shabbez goj-lierade att stänga ner den. Det misslyckades dock, och så kom Internet...Och det finns inget att vara rädd för på Radio Islams sajt, även om informationen som tillhandahålls i vissa avseenden kanske är besvärande för en "Israelvän". Hittar du några sakliga felaktigheter där kan du påpeka det - att svepande fördöma hela sajten är bara infantilt.

Citat:
Jude är man om ens mor är jude eller om man konverterar. Att härstamma från en judisk familj gör en inte till jude...

Du påstår alltså att Carl-Johan och Eva Bonnier inte är judar, även om de själva hävdar det?
2008-01-23, 22:41
Medlem
Pompe de velos avatar
Och det räcker alltså, Ezzelino, att vara jude för att få vara med i ZOG?

edit: Borde fan ansöka dit, har ju judar i släkten. Kan du länka hemsidan?
2008-01-23, 22:45
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pompe de velo
Och det räcker alltså, Ezzelino, att vara jude för att få vara med i ZOG?

Ingen är medlem i ZOG, och alla judar är givetvis inte chauvinister. Däremot finns det gott om pro-israeliska och judiskt-chauvinistiska organisationer med ibland världsomspännande intressen, exempelvis att förhindra seriös kritik av "Israel" eller kriminalisera historievetenskapliga ifrågasättanden av Ho£ocau$ten. Exempel på sådana för övriga folkslag skadliga organisationer är WJC, AJC, ADL, JDL, AIPAC.
2008-01-23, 23:16
Medlem
Citat:
Hur leder en islamifiering av Europa till deras mål? Det skulle ju bara sluta med att judarna blev förtryckta alternativt utkörda.
Det logiska vore ju om judarna gjorde allt för att skada islam och sprida islamofobin i västvärlden så att Israel kan få vara i fred.

Citat:
Innan Haiti blev "självständigt" så fungerade landet extremt mycket bättre och var ett framstående land i Karibien som hade stor jordbruksproduktion av bl.a. sockerrör, nu består t.ex. stadsbudgeten av ca 40% bïstånd från vita länder. Så utan vår hjälp hade det förmodligen rått katastroftillstånd.
Dessutom präglas landet av extremt våld, miljöförstöring, extrema sociala problem, svält osv. allt som karaktäriserar ett land styrt av negrer.
Negrerna i Haiti var förslavade så en revolution hade nog vilken ras som helst försökt sig på. Jag vet att Haiti är en misär idag, beror inte bara på att det är negrer i landet. Vart är det du vill komma? Att negrer har primitivare genetik?
Det får vi nog ta i en annan tråd.
2008-01-23, 23:27
Medlem
Mohdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indischer Get
Jag vet inte om du har någon sorts begåvningshandikapp eller om du helt enkelt bara är en obildad antisemit. Gissar nästan på det sista. Något blandmissbruk inblandat också kanske? Du får sluta med svamparna och ta dig i kragen, Nazzelino.

Sättet Rami porträtterar judar på är antisemitiskt och högst infantilt. Att du hänvisar till den sidan säger en hel del om dig och dina uppenbara psykiska problem. Det är synd att du hänger ut dig själv som antisemiternas antisemit, kan ju vara problematiskt när du kommer ur den här fasen.

Är de judar skulle jag vilja veta om deras mödrar är judar eller om de deltar aktivt i något judiskt förbund. Möjligtvis att de är kulturella judar, men mer än så tror jag inte det är.

Oj, är det den gamla ryska björnen som blir lite förbannad när han inte hittar svar på tal ?

Det är väl ingen nyhet för NÅN med lite vardagskoll, att det förhåller sig precis så som Naz. säger. det borde väl du, bror duktig själv, vara väl medveten om, eller ?

Om du inte har bevis på motsatsen så kan du väl bara LÄSA i fortsättningen, din bålgeting ;D

Själv tycker jag bara synd om alla dessa missledda barn, söner av arbetarrörelsen som blivit hjärntvättade med sitt fackförenings-dravel. sen skall dom bära "pappas fana" lika högt och stolt, oavsett bildning eller argument, det är bara sorgligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in