Citat:
Ursprungligen postat av Indischer Get
Jag vet inte om du har någon sorts begåvningshandikapp eller om du helt enkelt bara är en obildad antisemit. Gissar nästan på det sista. Något blandmissbruk inblandat också kanske? Du får sluta med svamparna och ta dig i kragen, Nazzelino.
Sättet Rami porträtterar judar på är antisemitiskt och högst infantilt. Att du hänvisar till den sidan säger en hel del om dig och dina uppenbara psykiska problem. Det är synd att du hänger ut dig själv som antisemiternas antisemit, kan ju vara problematiskt när du kommer ur den här fasen.
Är de judar skulle jag vilja veta om deras mödrar är judar eller om de deltar aktivt i något judiskt förbund. Möjligtvis att de är kulturella judar, men mer än så tror jag inte det är.
Oj, är det den gamla ryska björnen som blir lite förbannad när han inte hittar svar på tal ?
Det är väl ingen nyhet för NÅN med lite vardagskoll, att det förhåller sig precis så som Naz. säger. det borde väl du, bror duktig själv, vara väl medveten om, eller ?
Om du inte har bevis på motsatsen så kan du väl bara LÄSA i fortsättningen, din bålgeting ;D
Själv tycker jag bara synd om alla dessa missledda barn, söner av arbetarrörelsen som blivit hjärntvättade med sitt fackförenings-dravel. sen skall dom bära "pappas fana" lika högt och stolt, oavsett bildning eller argument, det är bara sorgligt.