2008-01-19, 19:16
Medlem
heyys avatar
Hej igen, nu vet jag att en jävla massa personer kommer börja kasta stolar och papperskorgar på mig eftersom jag gör en tråd när jag egentligen borde söka, men eftersom jag är i ett tillstånd då jag har allvarliga svårigheter att läsa i just nu så frågar jag på detta vis, hur intar man buprenorfin på bästa möjliga vis och hur mycket, utan någon som helst tolerans? nu har jag redan 30mg diazepam i kroppen så ha det i åtanke!

Tackar som vanligt på förhand
Citera
2008-01-19, 19:20
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Hej igen, nu vet jag att en jävla massa personer kommer börja kasta stolar och papperskorgar på mig eftersom jag gör en tråd när jag egentligen borde söka, men eftersom jag är i ett tillstånd då jag har allvarliga svårigheter att läsa i just nu så frågar jag på detta vis, hur intar man buprenorfin på bästa möjliga vis och hur mycket, utan någon som helst tolerans? nu har jag redan 30mg diazepam i kroppen så ha det i åtanke!

IV! Blanda med alvedon eller panodil, är du inte van kan du dunka 0,4, är du van vet du själv.
(jag menar inte att du ska dunka paracetamol hoppas jag du förstår...)
Citera
2008-01-19, 19:23
Medlem
gugglianos avatar
Citat:

under tungan, svälj inget av saften förrän den föreskrivna tiden är ute osv! står i bipacksedeln
Citera
2008-01-19, 19:24
Medlem
gugglianos avatar
kjkldfgsj
Citera
2008-01-19, 19:26
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
under tungan, svälj inget av saften förrän den föreskrivna tiden är ute osv! står i bipacksedeln
Nej, snorta iaf hellre. eller rektalt.
Citera
2008-01-19, 19:42
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

Jag tycker att du skall låta bli buprenorfinet om du har tagit diazepam. Det är en potentiellt väldigt farlig blandning. Andningsdepression suger.
Citera
2008-01-19, 19:49
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jag tycker att du skall låta bli buprenorfinet om du har tagit diazepam. Det är en potentiellt väldigt farlig blandning. Andningsdepression suger.

Tror du risken är stor?
Citera
2008-01-19, 19:51
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Tror du risken är stor?

Risken är alltid stor när man blandar tunga opioider och benso. Speciellt om man inte ha någon tolerans. Jag har/hade faktiskt en gammal vän som dog av just blandningen sub och benso.
Citera
2008-01-19, 20:15
Medlem
alprazolam_s avatar
Jag tror 0,4 är lugnt. om du har en "vakt" iaf...
Citera
2008-01-19, 20:55
Medlem
Roygbivs avatar
Snorta är absolut bäst när det gäller buprenorfin. Kom igåh att effekten inte slår på förräns nån timma
Citera
2008-01-19, 21:01
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Snorta är absolut bäst när det gäller buprenorfin. Kom igåh att effekten inte slår på förräns nån timma
10 min IV...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in