Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-01-19, 03:38
Bannlyst
Jag tycker denna personen här har en ganska äcklig avatar:

http://www.flashback.org/member.php?u=176807

Borde inte han lägga censur bakom den, och hur anmäler man en avatar om man finner den "opassande" ?
Citera
2008-01-19, 03:43
Medlem
tältpinnes avatar
Du vill att användaren skall markera sin avatar som "offensive" i redigera alternativ alltså? på det sättet slipper du nämligen grövre avatarer på forumet, förutsatt att du inte har visning av desamma ikryssad i dina alternativ. Anmälan bör väl ske till en mod?
Citera
2008-01-19, 03:45
Medlem
cannabis_corpses avatar
Har du pm:at personen om detta innan du startade tråden? Det kan ju vara så lätt som att bara be om det (det=kryssa i offensive). Vad är äckligt föressten? Jag kanske ser fel, men allt jag ser är en snorig/grinande unge.
Citera
2008-01-19, 03:47
Medlem
Fet-Everts avatar
Det normala är väl att kontakta Admin eller valfri moderator som du vet är ganska aktiv, t.ex. Jrosen eller Ruskigbuss för att nämna två. Eller så kontaktar du personen själv i fråga och ber denne markera rutan "My avatar is offensive" under sina inställningar.
Citera
2008-01-19, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightLion
Jag tycker denna personen här har en ganska äcklig avatar:

http://www.flashback.org/member.php?u=176807

Borde inte han lägga censur bakom den, och hur anmäler man en avatar om man finner den "opassande" ?
Haha, vad är du för jävla whinare? Det var väl inget speciellt med den avataren. Gå och lägg dig nu.
Citera
2008-01-19, 03:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Du vill att användaren skall markera sin avatar som "offensive" i redigera alternativ alltså? på det sättet slipper du nämligen grövre avatarer på forumet, förutsatt att du inte har visning av desamma ikryssad i dina alternativ. Anmälan bör väl ske till en mod?

Ja precis.

Citat:
Ursprungligen postat av namram
Haha, vad är du för jävla whinare. Det var väl inget speciellt med den avataren.

Jag tyckte den var äcklig, får man inte tycka det?
Citera
2008-01-19, 04:22
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fet-Evert
Det normala är väl att kontakta Admin eller valfri moderator...
Det bästa är nog att kontakta en moderator då vi har lite mer tid över än Admin och kan då göra en objektiv bedömning och gå vidare om det finns ett behov för det.

Personligen tycker jag inte avataren som EnHeltVanligDag platsar som "offensive", adblock(tillägg till firefox) kan användas för att blockera avatarer man inte vill se.
Citera
2008-01-19, 11:24
Medlem
MrTambourineMans avatar
När jag såg rubriken till denna tråd trodde jag att det var denna användare du skulle ta upp: http://www.flashback.org/member.php?u=173374.

Den där snoriga ungen var väl ingenting?
Citera
2010-02-09, 00:57
Medlem
nnncs avatar
Hijackar tråden. Hur vet jag om min avatar är att bedömas som anstötlig? Testade PMa admin för ett halvår sedan. Den vägen tycks inte ha fungerat.
Citera
2010-02-09, 00:59
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnnc
Hijackar tråden. Hur vet jag om min avatar är att bedömas som anstötlig? Testade PMa admin för ett halvår sedan. Den vägen tycks inte ha fungerat.
Det får man väl känna av lite själv. Jag tycker inte din är stötande i alla fall.
Jag har kryssat i min, mest på skoj.
Men då tar jag ju inga risker i alla fall
Citera
2010-02-09, 01:36
Medlem
nnncs avatar
Vad är förresten konsekvenserna av om jag gör en felbedömning? Hittade inget i reglerna.
Citera
2010-02-09, 01:37
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnnc
Vad är förresten konsekvenserna av om jag gör en felbedömning? Hittade inget i reglerna.

Det händer inget

MVH
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här