jo när man lämnar ett urin prov testar dom kreatin värdet. Men om dom använder stickor så kommer det inte vissa kreatin värdet men det där med att dricka mycket hjälper väldigt lite. Jag vet, jag lämnar prov 2 gånger i veckan då jag går på subutex behandling.
Har kommit fram till ett sätt man kan klara sej på när det är test med sticka. Testet fungerar så att man pissar i en mugg, dom stoppar ner en sticka (eller flera) och då kommer den vissa ett streck direkt som visar att stickan fungerar, sen ska ett till visa sej inom någon minut om man är negativ. Det man kan göra här är att man försöker få dom att vänta 10min innan dom bestämmer sej för att det inte kommer komma ett streck till. Det gör att man nästan till 100% kommer få ett streck till vilket ger ett negativt prov. Kan vara svårt ibland då dom efter 5min bestämmer sej för att skicka iväg provet för kontroll. Man för uppehålla dom. Ganska svårt men har gått för mej 2 gånger
Tacksam om nån annan har erfarenheter av att lura stickor, typ om man kan droppa i nått i provet för att det ska visa rent. Har hört att det ska funka men inte lyckats men att prova det.
Lycka till allesammans.....