2011-01-02, 02:43
Medlem
anginies avatar
tjäna pengar på webcamshower

Jag har vid ett par tillfällen gett privata visningar över msn och så fått pengar överförda till mitt konto men jag har också blivit blåst på det många gånger.
Sen testade jag att ha en show på ca 7min på en camsida och jag fick över 3000 tittare. Jag som amatör drog samma tittarsiffror som de högst rankade vip tjejerna på sidan. Men för att kunna ta betalt måste man ha paypal eller visa kort och jag har aldrig riktigt fått till hur jag ska göra.

någon som har något tips på hur jag kan få min lilla show on the road och ta betalt på ett enkelt och smidigt sätt??

Citera
2011-01-02, 02:45
Bannlyst
Börja med några bilder.
Citera
2011-01-02, 02:46
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Om du nu är så jävla snygg som du säger, fixa lite bilder.
ELLER, så ansöker du om "jobb" på Myfreecams.com
Du får 5cent per token folk donerar, och dem snyggaste på sidan får allt från 100-10 000 tokens i timmen.
Citera
2011-01-02, 03:09
Medlem
mygans avatar
Du kan ju börja med att läsa på paypals hemsida, sedan kan du ringa och prata med din bank. nödvändigtvis inte i den ordningen. Hur svårt kan det vara liksom?
Citera
2011-01-02, 08:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anginie
Jag har vid ett par tillfällen gett privata visningar över msn och så fått pengar överförda till mitt konto men jag har också blivit blåst på det många gånger.
Sen testade jag att ha en show på ca 7min på en camsida och jag fick över 3000 tittare. Jag som amatör drog samma tittarsiffror som de högst rankade vip tjejerna på sidan. Men för att kunna ta betalt måste man ha paypal eller visa kort och jag har aldrig riktigt fått till hur jag ska göra.

någon som har något tips på hur jag kan få min lilla show on the road och ta betalt på ett enkelt och smidigt sätt??

http://www.myfreecams.com/
Citera
2011-01-02, 10:48
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myrmeldjyr
Om du nu är så jävla snygg som du säger, fixa lite bilder.
ELLER, så ansöker du om "jobb" på Myfreecams.com
Du får 5cent per token folk donerar, och dem snyggaste på sidan får allt från 100-10 000 tokens i timmen.

Hur mycket är en token värd då?
Citera
2011-01-02, 11:20
Medlem
Zycombs avatar
5 cent tror jag väl?
Citera
2011-01-02, 11:45
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zycomb
5 cent tror jag väl?

nej den är värd 5 för den som får token, men vad kostar den att köpa? antar att den är dyrare så att sidan också tjänar en massa pengar på det hela? så frågan är hur stor andel går till sidan och hur stor andel går till tjejen?
Citera
2011-01-03, 00:28
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
nej den är värd 5 för den som får token, men vad kostar den att köpa? antar att den är dyrare så att sidan också tjänar en massa pengar på det hela? så frågan är hur stor andel går till sidan och hur stor andel går till tjejen?

Den kostar 10 cent att köpa.
19.99 dollar för 200 tokens. 50% till sidan, 50% till modellen när man "tipar" modellerna.
Citera
2011-01-07, 03:45
Medlem
Så om man får 10,000 tokens/h så har man en timlön på 7000 kr, galet
Citera
2011-01-07, 03:49
Bannlyst
Skaffa en agent som kan få ut din show över hela världen vettja så kan Kakonga i Guatemala också runka till din billiga kropp...
Citera
2011-01-23, 04:42
Medlem
Jobba som webcam modell?

En fråga bara
Är det någon här som har eller arbetar som webcam modell? I såfall hur lätt är det att jobba som det? Hur mycket tjänar man egentligen? Vilka sidor är bäst att börja på?

//Nyfiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in