Citat:
Ursprungligen postat av D. Zachrisson
Att rapportera det arbete man utför påvisar ju att man faktiskt är aktiva, gentemot andra "organisationer" som sitter och rullar tummarna för det mesta.
Det är klart att det inte alltid förlöper lugnt när man är ute och gör någonting som enligt systemet är "brottsligt". Handgemäng med väktare eller polis?
Spray är bra mycket hälsosammare än ett par miljoner negrer iaf...
Tack, D.Zachrisson.
Men helt ärligt, det gör väl varken bu-, eller bä om Ni sätter upp ett klistermärke och sedan måste skynda hem för att rapportera det? Både Du och jag vet att det där klistermärket är nere inom 12 timmar om det inte är, jag citerar; "på en strategiskt utvald plats". Ni får sätta upp hur mycket klistermärken Ni vill, jag bryr mig inte om det, men att skriva om det på internet direkt efteråt... Nja... Det är för mig inte en seriös, politisk kamp. I mina ögon är det mer som följer:
-Vad gör SMR för Sverige?
-Sätter upp klistermärken, banderoller och sprayar?
En annan sak; alla brott som begås av medlemar i SMR borde väl också rapporteras på Eran hemsida? Att misshandla en invandrare, bög, invalid osv borde väl ändå vara en del av Eran kamp? Eller har jag fel?
Sen får du faktiskt bättra på ditt argument gällande spray. Det är faktiskt en jävligt viktig fråga gällande Sverige och dess välbehåll på lång sikt. Att dra paraleller och jämnföra spray med en massa negrer är ett tecken på att Du egentligen inte har ett vettigt svar på frågan.
Har tanken aldrig slagit dig att det är en jävla dubbelmoral?
SMR, som jag förstått det, hatar bl.a. graffiti. Det gör större delen av Svenska folket också. Vad kallar du det Ni kladdar på fasaderna? Konst?
Jag ser det som klotter. Klotter - Hiphop - Knark... Förstår du vad jag försöker säga?