2009-03-20, 15:47
Medlem
Snilleblixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganUtanK
ye finsk ^^ well whatever mindre värd för det elr ?

p12?
Citera
2009-03-20, 18:33
Bannlyst
Hur många medlemmar har SMR?
Citera
2009-03-20, 23:10
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Medlemsantalet är inget som Motståndsrörelsen har för avsikt att dela med sig av.

/Micke
Citera
2009-03-21, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Medlemsantalet är inget som Motståndsrörelsen har för avsikt att dela med sig av.

/Micke
Följdfråga:
Varför inte?
Citera
2009-03-21, 14:48
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Följdfråga:
Varför inte?
Varför talar inte Afa om hur många de har i sina led? Varför talar inte säpo om hur många anställda de har?
Citera
2009-03-21, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Varför talar inte säpo om hur många anställda de har?

OT.
Säpo har drygt 1000 anställda vara drygt hälften är poliser.
Är man läskunnig kan man hitta detta på dess hemsida.
Citera
2009-03-21, 16:21
Medlem
och AFA har inga medlemmar som betalar medlemsavgift eller får medlemskap. Det har däremot smr. Fast som alla vet så varför dom inte går ut med sitt medlemskapssiffror är för dom inte vill erkänna att dom är 50 förvirrade bönder med scoutkomplex
Citera
2009-03-21, 16:35
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busett1
OT.
Säpo har drygt 1000 anställda vara drygt hälften är poliser.
Är man läskunnig kan man hitta detta på dess hemsida.
Det där är en uppskattning som du lika gärna kan göra genom att titta på säpos kontor och göra en uppskattning av hur många de rymmer. Be dem om den exakta siffran så kommer de att neka dig den.

Fast du kanske bara är ute efter en uppskattning? Ok, SMR är något hundratal. Nöjd nu?
Senast redigerad av Julius Mosca 2009-03-21 kl. 16:46.
Citera
2009-03-21, 17:51
Bannlyst
Citat:

Läs tråden så får du ditt svar:

Citat:
Det är rätt att jag har fått ett godkännande att svara på frågor.

Vad gäller medlemsantal så är det en seriös fråga men en något otaktisk fråga att besvara allt för exakt. Sedan gäller det att skilja på stödmedlem, aktivist och medlem.

Men det finns inte mer än 500 aktivister.

/Micke

https://www.flashback.org/showpost.php?p=14662373&postcount=402
Citera
2009-03-21, 19:40
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Det är rätt att jag har fått ett godkännande att svara på frågor.

Vad gäller medlemsantal så är det en seriös fråga men en något otaktisk fråga att besvara allt för exakt. Sedan gäller det att skilja på stödmedlem, aktivist och medlem.

Men det finns inte mer än 500 aktivister.

/Micke
Vem benämns motståndsman? Alla tre kategorierna eller vara viss(a)? Kallas en kvinna för motståndsman också och finns det någon/några kvinnor som är medlemmar? Jag antar att en medlem är djupare engagerad än en aktivist?
Citera
2009-03-21, 20:32
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Vem benämns motståndsman? Alla tre kategorierna eller vara viss(a)? Kallas en kvinna för motståndsman också och finns det någon/några kvinnor som är medlemmar? Jag antar att en medlem är djupare engagerad än en aktivist?
Alla kategorierna kan vara Motståndsmän och kvinnor är av naturliga skäl en Motståndskvinna. Medlemmar har visat sig lojala och duktiga under en längre tid och blir medlem, med detta kommer ett enormt ansvar, som givetvis mottages med glädje. Vad gäller våra medlemmar så håller jag det internt men det är ett fåtal som är medlemmar i förhållande till hur många aktivister det finns.

/Micke
Citera
2009-03-21, 22:23
Medlem
Citat:
Det där är en uppskattning som du lika gärna kan göra genom att titta på säpos kontor och göra en uppskattning av hur många de rymmer. Be dem om den exakta siffran så kommer de att neka dig den.

Fast du kanske bara är ute efter en uppskattning? Ok, SMR är något hundratal. Nöjd nu?

Men det var inte jag som frågade om hur många medlemmar SMR hade. Förstår inte vad jag skulle bli nöjd av. Jag svarade på din fråga och jag svarade inte exakt.
Jag tror det var lika exakt som Skillts svar på inte mer än 500 aktivister i SMR.

Men med ledning av Skillts svar ovan att det är ett fåtal som är medlemmar av det inte mer än 500 aktivisterna så gör jag en personlig gissning på runt 50-talet medlemmar i SMR.
Senast redigerad av busett1 2009-03-21 kl. 22:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in