Citat:
Ursprungligen postat av
Operations
Nej självklart inte. Men varför har du en sådan åsikt? Vore inte en annan åsikt bättre?
Varken du eller jag har ju en fungerande kristallkula, så ingen av oss kan veta säkert hur det kommer att bli. Är det då inte vettigare att säga: "vägen framåt blir vad vi gör den till, våra motståndare kommer att försöka förbjuda oss, men vi kommer att klara oss".
Om en höjdhoppare säger till sig själv: "jag kommer säkert att riva och bryta benen av mig när jag hoppar" är det inte då så att han riskerar att påverka framtiden med sin pessimistiska profetia?
"Consider: How much is actual prediction and how much is the prophet shaping the future to fit the prophecy? Does the prophet see the future or does he see a line of weakness, a fault or cleavage that he may shatter with words or decisions as a diamond-cutter shatters his gem with a blow of a knife?"
-Private Reflections on Muad'Dib by the Princess Irulan
Och vad är det för terror som kommer att drabba oss? Menar du riktig terror? Låter mysko tycker jag.
"THEY WILL FAIL!!! STAND IN SOLIDARITY WITH THE VICTIMS OF THEIR
TERRORISM!!!"
http://golden-dawn-international-newsroom.blogspot.se/2013/09/soon.html
Våra motståndare använder sig flitigt av uttrycket "terror". Att enbart få kalla saker i stil med massavrättningar för "terrorism" och allting som inte är lika våldsamt för "låtsasterrorism" verkar ju lite konstigt. Det menar du väl inte? I ovanstående fall tycker uppenbarligen GG-anhängare att den sionistiska proxyregeringen i Grekland använder sig av "terror", då den använder polis och rättsväsende för att terrorisera GG.
Wikipedia beskriver den internationellt rådande definitionen av "terrorism" som något i stil med "handlingar som har som syfte att skapa skräck, vilka utförs för att uppnå ett ideologiskt mål".
Ifall det är "GG-terror" vi snackar om så är det högst möjligt på sikt. "Riktig terror" kanske också kommer någon gång mycket längre fram, det vet vi inte, eftersom vi inte har någon spåkula.
Citat:
Ursprungligen postat av
Operations
Detta är liksom ett återkommande mantra hos dig. Du upprepar det gång på gång, som för att göra det mer sant, fastän att det är helt obevisbart. Verkar väldigt mycket som att du vill att det ska ske. Åtminstone undermedvetet kämpar du för det. Du målar upp en bild av att vi kommer att bli förbjudna, rent psykologiskt skapar du därmed en målbild som du sedan undermedvetet kommer att sträva efter att uppfylla. Det är så allas hjärnor funkar, det är allmänt känt för alla som sysslar med elitsport. Detta innebär att din hjärna just nu arbetar emot nationalismen. Det du borde göra, för vårt folks skull, är att programmera om din hjärna så att du undermedvetet strävar efter att uppfylla en annan mer konstruktiv målbild.
Fast
mönstret är tydligt i hela Europa; nationella organisationer och partier kriminaliseras i en rad länder, så varför inte redan nu vara observant på ett sådant scenario, även om man givetvis alltid försöker motverka det? Alternativet är att bli helt tagen på sängen den dagen som det sker. Det är ungefär som att du kanske lär dig kampsport om du får reda på att det springer runt negroida vettvillingar och slår sådana som dig på käften. Du går inte runt och inbillar att just du inte kommer att bli slagen på käften, eftersom elitidrottares självbild påverkar deras prestationer. Åtminstone hade inte jag gjort det.
Här ser vi kanske resultatet av vad som kan ske då:
https://www.nordfront.se/film-svart-man-misshandlar-och-ranar-75-arig-man.smr
Ifall inte nationella inser att vi är i riskzonen för förbud blir det ju ännu värre!