2013-03-21, 22:37
Medlem
Smuggelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Ni boxade folk från SUF, och är stolta över det?
Manligt..

SUF/RF/AFA, vilken bokstavskombination ni väljer att kallar er spelar inte så stor roll. Kärt barn har många namn.
Citera
2013-03-21, 23:22
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuggels
SUF/RF/AFA, vilken bokstavskombination ni väljer att kallar er spelar inte så stor roll. Kärt barn har många namn.

Ah, du kan ju på allvar försöka intala dig själv det.

"ND, SD, SMR, RWR är samma sak"
Citera
2013-03-22, 00:02
Medlem
Citat:
Ah, du kan ju på allvar försöka intala dig själv det.

"ND, SD, SMR, RWR är samma sak"
Sett ur ett nationellt perspektiv är ju SUF/RF/AFA osv samma sak: idioter som dyker upp och söker bråk i tid och otid.
Citera
2013-03-22, 00:10
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ni boxade folk från SUF, och är stolta över det?
Manligt..
Luktar SUF;are här
Hur går det i Östersund för er nu mera?
Citera
2013-03-22, 00:57
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per.S
Det är väl bara att testa

Hej kvinnofridsPär!

Blir det här 12 domen ifall du blir fälld?

Vadå testa? Enligt er så är det väl fullt acceptabelt för mig att ha sönder eran utrustning ifall ni står och filmar?
Citera
2013-03-22, 01:02
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Sett ur ett nationellt perspektiv är ju SUF/RF/AFA osv samma sak: idioter som dyker upp och söker bråk i tid och otid.

Sett ur ett svenskt perspektiv så är ju SMR/nd/Svp/ osv samma sak: idioter som dyker upp och söker bråk i tid och otid.

För att vara såpass få i SMR så ligger ni minsann inte på latsidan när det gäller mord och misshandel etc.
Ni är det avskum som ni själva säger er bekämpa.

Pawn motherfucker!
Citera
2013-03-22, 03:33
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decroix
Snälla, släpp "järnrörsretoriken" när vi diskuterar SMR, okej? Vad SD:s pajaspolitiker sysslar med har absolut ingenting med SMR att göra. Vidare så är det självklart förkastligt om SMR under någon demonstration tagit första steget och börjat kasta saker, men i nio fall av tio så är fallet omvänt; varför tror du de demonstrerar med sköldar i frontledet? Det är inte bara en dekorativ detalj, utan även ett nödvändigt ont när invandrare och kommunister börjar kasta sten... Jag försöker, till skillnad ifrån dig, hålla diskussionen saklig, men det är omöjligt när du likt ett barn börjar sväva ut och blanda in järnrör och dylika attribut som omöjligt går att tillskriva den etnokonservativa rörelsen.

Hur kom SD in i bilden? Du säger att du har koll på deras tidigare flygbladsutdelningar på youtube? Ja du, där ser man klart och TYDLIGT att de beväpnat sig med järnrör när de känner sig "hotade". Självklart känner de sig hotade, men vem tar första steget att skapa dessa allvarliga konflikterna? Ja, de själva anser jag. Just nu uttalar jag mig om händelser bevisat på material jag sett under tidigare SMR flygbladsutdelningar klipp.

En lustig sak jag observerat under dessa konflikter mellan de är att klippen alltid klipps ocg redigeras för att sedan få bilden av att de provocerades. Först går det bra, man ser rödingarna skrika och störa, sedan helt plötsligt dyker det upp en text med suddig bakgrund i form av "Vi kännde oss hotade och började slåss", PANG, då small det och man ser de jaga oppositionen. Typisk propaganda för att sympatisera.

Så min fråga till dig, kan inte SMR visa oss vad som egentligen sker under dessa sekunder? Vem som tar första steget osv.?
Citera
2013-03-22, 03:49
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZtarZcream
Hahaha, såg jag med. Fyfan vad snabbt det gick, videoklipp på knappt en minut. Patetiskt helt enkelt. Låt de vistas under en helg på Sergels Torg för att verkligen ta emot hårda slag av jämlika individer. Hade självklart joinat med mina polare att ge några sparkar!

PS. Till er som kanske tänker på "mina polare", ja ni läste rätt. Varför ska jag agera ensam när dem agerar i grupper?
Citera
2013-03-22, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Enligt er så är det väl fullt acceptabelt för mig att ha sönder eran utrustning ifall ni står och filmar?
Ifall Sverigevänner/nationella skulle komma när anti-rasister håller en demonstration och börjar dokumentera vilka som går med, skriker glåpord och är allmänt störiga. Ja då anser jag att ni kan gå fram och slå en mobiltelefon ur handen på dem.
Citat:
Sett ur ett svenskt perspektiv så är ju SMR/nd/Svp/ osv samma sak: idioter som dyker upp och söker bråk i tid och otid.
Vad menar du med svenskt perspektiv? Ifall du menar vad gemene svensk tänker så är du ju bara larvig. Anser du att offentlig flygbladsutdelning är att söka bråk?
Citat:
För att vara såpass få i SMR så ligger ni minsann inte på latsidan när det gäller mord och misshandel etc.
Ni är det avskum som ni själva säger er bekämpa.
Vårt folk och land utsätts för en främlingsinvasion, det leds utav svenskfientliga politiker och hjärntvättande internationella mediajättar. Svenska kvinnor gruppvåldtas av främlingar, våldet på gatorna blir bara grövre. Ingen har sagt att motståndsrörelsen består utav änglar. Utan personer som slår tillbaka i situationer som kräver det. Du ditt lilla förrädare-as kan gärna få dyka upp med din cooling till meningsfränder Ztarzcream. Mer patetiska än knarkar-rödingar går fan inte att bli, tur att er sort är utdöende. De enda som sympatiserar med er är naiva skitungar (15-25), fega stackare som inte kan avsluta det de påbörjar. Lämna kamrater i sticket verkar vara något som hör till era kretsar också.
Citat:
Hur ser er generella livssituation ut egentligen?
Det verkar vara en allmän uppfattning bland er att iPhone är en jättedyr lyxprodukt?
Har man ens ett deltidsjobb eller studiemedel så har man ju i allmänhet råd att köpa en smartphone...
Att många köper abonnemang och därmed får en dyr mobil på köpet är ju vad som gör det möjligt att inneha dessa mobiler för "fattiga". Vill man däremot spara pengar och ha en ansvarsfull ekonomi som inte går ut på att låta staten betala dina räkningar. Så istället för en Iphone för 5000 kan man köpa sig mer vettiga saker som man har mer användning av. Har själv en Htc, men funderar på att damma av den gamla 3310:an
Citera
2013-03-22, 08:57
Medlem
Per.Ss avatar
Citat:
Hej kvinnofridsPär!

Blir det här 12 domen ifall du blir fälld?

Vadå testa? Enligt er så är det väl fullt acceptabelt för mig att ha sönder eran utrustning ifall ni står och filmar?

Om du vill kan jag komma ner till hedemora så kan vi räkna domar tillsammans?
Citera
2013-03-22, 09:46
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per.S
Om du vill kan jag komma ner till hedemora så kan vi räkna domar tillsammans?

Jag kan säkert annars fråga dig nästa gång jag är i blge. Eller bor du kvar där? Folk säger att du inte syns nå mer.
Citera
2013-03-22, 09:52
Medlem
RelicDeluxes avatar
Spetz: trampar jag på lite ömma tår din våldsbejakande fullblodspsykopatnazist?

Ja ni söker ju aldrig bråk....(Ludvika tex).

Folk ser er som just det jag skrev, även andra nationella är ju överrens om att ni är idioter och ger dom rörelsen dåligt rykte.

Svara på frågan: är det okej enligt SMR att använda våld i annat syfte än självförsvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in