Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Har lite frågor på hur ni ser kring er ledare Klas Lunds framtid.
Om jag har förstått det rätt så befinner sig SMR på ett all time low när det gäller medlemmar.
Av all data som finns att tillgå offentligt så är det "all time high"
Citat:
Och vad har karln för track record egentligen, en bra ledare ska väl mätas genom sina gärningar?
Vet inte många ledare som hade fått sitta kvar med den framgången, läste i nån artikel om att Klabbe "arbetade", vad är det för arbete och hur stor del av sin inkomst får han från SMR? Har han någon utbildning?
Kanske mycket frågor med kan ju alltid vara intressant att veta vad karln har för karaktär.
Eller har han varit så smart att han har skapat en hierarki där han är onåbar oavsett resultat. Någon form av feodal struktur där han håvar in pengar och makt i toppen medans bönderna längst ner får slava okritiskt.
Tacksam för svar.
Denna publicerades nyligen på Nordfront.se
http://www.nordfront.se/klas-lund-jag-angrar-ingenting.smr
Det är ett offentligt föredrag med Klas Lund som hölls den 23:e februari i norra Skåne.
"Att intresset för Motståndsrörelsen och Klas Lund är stort märktes tydligt då över 50 personer samlats trots att det inte hade förannonserats."
Kunde inte själv närvara tyvärr, men har bara hört positivt ord om föredraget. Inga konstigheter var det heller att ställa frågor och samtala med Lund.
Citat:
Ps.Nu såg jag att dom än en gång censurerade ett relevant inlägg från nordfront. Har ni tagit tillbaka censuren bland kommentarsfälten fastän ni slog på stort med att ha öppet? Det var inget annat än populism och tomma ord alltså....
Vilket inlägg var detta? Vet att de låste en notis som blev sönderspammad med troll-inlägg, kanske var den du syftade på?