Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Jag förstår Micke....Nu hade ju Pär.S världens chans till att yttra sig och visa sig att dom inte håller med, varför tog dom inte chansen?
Nåja, Men för att vara uppstyrt på en vecka så verkade det vara en väldigt lyckad aktion.
Nu vet ju varken du eller jag om Pär passade på att samtala med allmänheten, jag känner ju iof Pär rätt bra så jag skulle bli högst förvånad om han inte samtalade med allmänheten. Givetvis inget brandtal på torget men lugna och metodiska diskussioner lär ha ägt rum.
Ja, det gäller ju att smida medan järnet är varm. Men det bevisar även att Riazat inte led av någon allvarligare hjärnskakning. Möjligtvis att han fick lite ont i skallen efter "attacken", men mer än så lär det inte ha varit. Och här vet alla som haft en ordentlig hjärnskakning vad jag pratar om, jag låg själv sängliggandes i över 3 veckor efter en ordentlig hjärnskakning och mindre blödning i bakre delen av hjärnan. Någon möjlighet att stå upp och tala hade jag inte, såvida jag inte ville kaskadspy, så hela arrangemanget visar ju att Riazat ljög om skadorna.
/Micke