Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Det är ju det som är så patetiskt.. Fan jag läste igenom vad nassarna skrev under den ljudiska konspiration och hela threadin var full av "jävla våldsamma vänsterpöbel" kommentarer.. Nu när SMR använde sig av våld och också mot en jävla soft-target så plötsligt är det helt ok.
Fan jag kan bara tänka mig vad som skulle ha skrivits om AFA eller RF skulle ha attakerat SMR möte eller nånting..
Ja, extrema är ju oftast fanatiker som inte tolererar andras åsikter, därav hyckleri. Detta bekräftar bara mina åsikter om nazister. En ideologi av våldsamma, för våldsamma.
Av de nazister jag mött genom åren har alla varit korkade. Oftast är de extremt okunniga i samhällsfrågor, det enda de bryr sig om är invandrare samtidigt som de har nån slags fetish för hat mot knark och pedofiler. Jag är också emot pedofiler och ogillar knarkare, men se här: Oftast på facebook skriver de hur mycket dem festar och dricker, och lägger ut fyllebilder. Sen skriver de om hur farligt knark är och att det splittrar familjer. Hur dumt är inte det? Den extrema antipedofilismen påminner om homohatare. Det är inte sällan de mest extrema böghatarna själva är bögar som undertrycker sina känslor. Skulle inte förvåna om en hel del nazister i själva verket pedofiler.
Sen är jag trött på att höra: "Anti-rasist är ett kodord för anti-vit". Nazzarna måste ha extrema mindrevärdeskomplex