Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Det stod att Öberg var där från riksledningen, vilket just består utav han,klabbe och pastorn.
Detta blir mitt sista inlägg på Flashback överhuvudtaget. Så du behöver inte ens anstränga dig att bemöta det.
Men kan inte du bara sluta leka att du har någon insyn or what so ever, är du snäll..
Ditt nick är ju en direkt skymf emot andra människor som läser dina förvridna inlägg och tar dem seriöst.
Det är nog sällan en användare har hittat på så mycket skit och lååååvat och svurit på att det är sanningen de förmedlar.
Det här inlägget är bara en i mängden av de du skrivit på senare tid som du till 100% försäkrar oss om att det är sanningen.
Sedan kanske de som läser dina inlägg ska ta sig en redig funderare; "Hmmm... ska jag ta en mans ord, utan att veta vem denne anonyma person är. Och inte nog med det, utan denne anonyme frälsare tror även att Lejon och bufflar är släkt med varann."
Vilket i sig borde tyda på mental ohälsa. Eller helt enkelt en redig dos av försening i utvecklingen.
Det är iaf en person vars ord jag skulle ta med en spade salt, då en nypa inte skulle räcka till på långa vägar.
/Fredrik Eriksson