2011-04-15, 21:09
Medlem
Lars-Arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burquette
Varför var inte Söderman med? han är ju Organisationens bäste talare, hade varit lämpligt tycker jag.

Står det att han inte var med? Eller deltog du?
Citera
2011-04-15, 22:31
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-Arne
Står det att han inte var med? Eller deltog du?

Det stod att Öberg var där från riksledningen, vilket just består utav han,klabbe och pastorn.
Citera
2011-04-15, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Det stod att Öberg var där från riksledningen, vilket just består utav han,klabbe och pastorn.

Detta blir mitt sista inlägg på Flashback överhuvudtaget. Så du behöver inte ens anstränga dig att bemöta det.

Men kan inte du bara sluta leka att du har någon insyn or what so ever, är du snäll..
Ditt nick är ju en direkt skymf emot andra människor som läser dina förvridna inlägg och tar dem seriöst.
Det är nog sällan en användare har hittat på så mycket skit och lååååvat och svurit på att det är sanningen de förmedlar.

Det här inlägget är bara en i mängden av de du skrivit på senare tid som du till 100% försäkrar oss om att det är sanningen.

Sedan kanske de som läser dina inlägg ska ta sig en redig funderare; "Hmmm... ska jag ta en mans ord, utan att veta vem denne anonyma person är. Och inte nog med det, utan denne anonyme frälsare tror även att Lejon och bufflar är släkt med varann."
Vilket i sig borde tyda på mental ohälsa. Eller helt enkelt en redig dos av försening i utvecklingen.
Det är iaf en person vars ord jag skulle ta med en spade salt, då en nypa inte skulle räcka till på långa vägar.

/Fredrik Eriksson
Citera
2011-04-16, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.E
Detta blir mitt sista inlägg på Flashback överhuvudtaget. Så du behöver inte ens anstränga dig att bemöta det.

Men kan inte du bara sluta leka att du har någon insyn or what so ever, är du snäll..
Ditt nick är ju en direkt skymf emot andra människor som läser dina förvridna inlägg och tar dem seriöst.
Det är nog sällan en användare har hittat på så mycket skit och lååååvat och svurit på att det är sanningen de förmedlar.

Det här inlägget är bara en i mängden av de du skrivit på senare tid som du till 100% försäkrar oss om att det är sanningen.

Sedan kanske de som läser dina inlägg ska ta sig en redig funderare; "Hmmm... ska jag ta en mans ord, utan att veta vem denne anonyma person är. Och inte nog med det, utan denne anonyme frälsare tror även att Lejon och bufflar är släkt med varann."
Vilket i sig borde tyda på mental ohälsa. Eller helt enkelt en redig dos av försening i utvecklingen.
Det är iaf en person vars ord jag skulle ta med en spade salt, då en nypa inte skulle räcka till på långa vägar.

/Fredrik Eriksson

Hoho säger sanningssägarna bakom SMR som snackar så mycket skit och förvränger sanningen i var och vartannat inlägg. Tror ingen kommer sakna dig, hej då.
Citera
2011-04-16, 03:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.E

/Fredrik Eriksson

Fredrik...Vilken sjukdom lider du av? Jag hoppas att du byter ut ditt internetkrigande mot ett riktigt jobb så vi har en parasit mindre som suger ut den svenska välfärden
Citera
2011-04-16, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Watson
Hur snyggt (och kul) är det att ha en slips i fejjan om det blåser?

Man får väl använda slipsnål som vanligt folk.
Citera
2011-04-16, 16:50
Medlem
DetBlondaFolkets avatar
Citat:

Du som vet allt borde väl känna till att det är fler som sitter i riks?
Citera
2011-04-16, 16:58
Medlem
TotenEngels avatar
Citat:

Hade inte pastorn hoppat av SMR? Kan man få en bekräftan eller dementi?
Citera
2011-04-16, 17:04
Medlem
Lars-Arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotenEngel
Hade inte pastorn hoppat av SMR? Kan man få en bekräftan eller dementi?

Ja, ska man tro f.d expo-medarbetare och den kommunistiska flashback-eliten, så är det bekräftat. Samma gäng som bekräftade Frosts avhopp från SMR och den nationella rörelsen, vilket, hör och häpna, visade sig vara inkorrekt.
Citera
2011-04-16, 21:07
Medlem
DetBlondaFolkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-Arne
Ja, ska man tro f.d expo-medarbetare och den kommunistiska flashback-eliten, så är det bekräftat. Samma gäng som bekräftade Frosts avhopp från SMR och den nationella rörelsen, vilket, hör och häpna, visade sig vara inkorrekt.

Haha, kunde inte sagt det bättre själv. Här är beviset på att Frost hoppat av: http://www.patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1729
Citera
2011-04-17, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DetBlondaFolket
Haha, kunde inte sagt det bättre själv. Här är beviset på att Frost hoppat av: http://www.patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1729

Vem är det som har påstått att Frost har hoppat av, jag har inte sett någon som påstått detta. Den ende de tjats om att de har hoppat är Söderman och Haskå.
Citera
2011-04-17, 17:23
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetBlondaFolket
Du som vet allt borde väl känna till att det är fler som sitter i riks?

Jag påpekar bara det patriot.nu artikeln bekräftar.

Citat:
Pär Öberg (t.v.) deltog som representant för Riksledningen.

Öberg var den enda från riksledningen.

Du kanske har lust att tala om vilka mer än just Lund, Öberg och Söderman som är med i riksledningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in