2010-02-15, 19:26
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Gör jag? Jag vänder iaf inte mina vänner ryggen och försvinner så fort det luktar fara. Men men... Vi gör alla våra val, sedan om man kan leva med dem är en annan femma.

/Micke
tar inte åt mig, du vet uppenbarligen inte vad du snackar om kliv ner från molnen ett slag
Citera
2010-02-15, 19:26
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Varför är Werner en av de fegare personerna i svensk historia?
Detaljer är inget jag har för avsikt att diskutera, mycket för att det skulle outa honom och därmed göra mig skyldig till regelbrott.

/Micke
Citera
2010-02-15, 19:27
Medlem
Obersturmfuhrers avatar
Citat:
Nu kanske ni förstår varför jag sa att ni inte skulle googla ord, jag är mycket väl medveten om att det betyder att två partiklar stöter ifrån varandra.

Men repellering är en vedertagen term inom klättring, inom försvaret använder man dock termen firning.

Att de två största nötöronen och en av de fegare personerna i svensk historia inte har den kunskapen kan jag iof förstå. Och ja när jag säger feg så tänker jag på dig Werner.

Anledning till att det heter att repellera är att man stöter bort kroppen från ex. klippväggen för att sedan fira ner sig, och sedan upprepas proceduren.

/Micke
Så, så farsan - får jag kalla dig farsan? - jag tyckte bara det kunde vara bra för er till nästa gång ni gör en journalfilm om brevlådeutdelningar och en hund (eller vad den nu handlade om). Är det inte bättre att ha fel och bli rättad än att alltid ha fel.

Ta ett glas varm mjölk och gå och sätt dig att vila i länsstolen.
Citera
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Detaljer är inget jag har för avsikt att diskutera, mycket för att det skulle outa honom och därmed göra mig skyldig till regelbrott.

/Micke

Ok.
Citera
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
tar inte åt mig, du vet uppenbarligen inte vad du snackar om kliv ner från molnen ett slag
Hade du inte brytt dig, skulle du aldrig ha bemödat dig att besvara mig. En lögn bemöts bäst med tystnad, är det inte så?

Nåja, påminn mig att berätta vad jag tänkte på om vi ses någon gång.

/Micke
Citera
2010-02-15, 19:31
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Hade du inte brytt dig, skulle du aldrig ha bemödat dig att besvara mig. En lögn bemöts bäst med tystnad, är det inte så?

Nåja, påminn mig att berätta vad jag tänkte på om vi ses någon gång.

/Micke
du får gärna ringa en advokat och ta reda på om det är så fallet är, för utan en anklagelse så kommer du uppenbarligen aldrig få något svar, ganska fånigt att försöka misskreditera mig på det plumpa sättet påstå att du vet något om någon som du uppenbarligen inte gör, så kan jag med göra inte min stil men verkar till att vara din
Citera
2010-02-15, 19:32
Medlem
Kadeks avatar
Jaja skit i termer kring bergsklättring.

Ni som är fd SMR:are: Vad har ni för syn på ekonomin? Körd i botten? Hur många är heltidsanställda?
Citera
2010-02-15, 19:40
Medlem
Obersturmfuhrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Jaja skit i termer kring bergsklättring.

Ni som är fd SMR:are: Vad har ni för syn på ekonomin? Körd i botten? Hur många är heltidsanställda?
Ja, det är verkligen synd att den här delen av FB inte var en talk show, men men, glöm och gå vidare...

Inga pengar redovisas någonsin, mycket pengar går in, väldigt lite pengar kommer ut. Börjar pengarna ta slut så startas en kampanj, typ frige frost, stöd-din-kämpande-broder, gårdsfonden, fånghjälpen und so weiter. Just nu är väl min hypotes att det inte finns så mycket medlemmar och således inte så mycket pengar. City Moving brann ju ner, så det går väl inte att få ut pengar därifrån heller. Vi får väl se om farsans interna försäkringsbolag kan dra in lite stålar nu, men om jag förstod det rätt gällde det väl bara 50:-/mån och det kommer man inte långt på.

Heltidsanställda och heltidsanställda. söderman har ju jobbat en del själv inom flyttbranschen och faktiskt tjänat pengar. pär satt bara med telefon, vilket ju inte är så macho. klas skulle ju bli mördad av CIA om de upptäckte att han hade ett jobb, så det är ju bara för hans egen säkerhet som han är avbetald.
Citera
2010-02-15, 20:41
Medlem
Beardzs avatar
Jag fick svar från SMR:
"Vi har egentligen inget bra svar på din fråga eftersom vi inte gjort
några undersökningar om detta. Religionen är var och ens ensak. Men vi
kan anta att de flesta har en "hednisk" inställning (vad nu det
egentligen betyder) och att andelen kristna är mycket låg."
Citera
2010-02-15, 21:45
Medlem
Kadeks avatar
Man har alltså haft ett flyttbolag, citymoving som brunnit ner?

Du får gärna utveckla. Mycket spännande. Har man andra företag?

Öberg måste väl haft ett riktig jobb, han närmare väl sig 40 nu?
Citera
2010-02-15, 21:49
Medlem
xMADBALLxs avatar
micke. jag har sett avhopparna längst fram vid konfrontationer men har aldrig sett varken Öberg eller Söderman eller den där muppen Kristian Nordvall.
Citera
2010-02-15, 22:04
Medlem
Kadeks avatar
Pastorn har stått längst fram i ett slagsmål. Det slagsmålet när han förlorade Frostbössan och glasögonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in