Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Jag har ingen möjlighet att svara på frågor av den sorten, då jag inte är någon officiell talesman för SMR. Det enda jag kan ge som råd är att du besöker
www.patriot.nu (den är nog nere för tillfället) och läser igenom de kamprapporter som finns, så får du en hyffsad bild på vad man har gjort, även om dessa inte ger hela bilden.
/mvh ikh
Du är helt otrolig vet du det?
Detta är en tråd i en del av forumet du är moderator för och dessutom en tråd angående en organisationen du utryckt klart och tydlgit dina sympatier för och så sitter du där och skriver att du inte har någon möjlighet att svara på frågor av den sorten hahaha.
Du inser det paradoxala i och med att du kan svara o KKK.s räkning men inte åt SMR.
Jag begär inte några utvecklade svar om du likt mig själv för närvarande har en hög promillehalt, du behöver inte heller komma med några vidare kontroversiella uttalanden som kan skada SMR.
Bara svara kort och precist vad SMR gjort på dom punkterna jag citerade, jag kan göra det igen åt dig.
Citat:
venska motståndsrörelsen har ju gjort väldigt mycket
ANTIFA har ju för fan mer på sitt konto.
Vad har ni i SMR gjort, stoppat flyktingströmmen? Fått ett parti invalt i riksdagen ?
Ändrat svenska folkets åsikter?
Gett vänstersympatisörer spö ?
Nitat invandrare ?, skänkt pengar till svenskar som har det svårt ställt ?
Nej inget av detta har SMR gjort och du har I N T E gjort ett jävla piss.
Du sitter på forumet och skriver att folk ska engagera sig och du anser dig vara engagerad för att du är " aktiv " i SMR som sitter framför nätet och klistar små " patriot " klistemärken på stan 95% av dom etniska svenskarna har ALDRIG hört talas av er.
Så ska du klanka ner på andra se till att ha rent framför dig själv din jävla pajas.
Och just det för att strö ännu mer salt i dina ariska sår, 30.000 irakier i år har kommit in i ditt land.
Fler är på gång, när dessutom araberna börjar strömma in då är ditt " krig " förlorat.
Bilda för fan en familj och börja njuta av livet i stället för att bete dig som en tonåring i trotsåldern.
Ingen snack om att ni har bra killar, men dom jag har mött i ett par städer har varit väldigt tuffa på tungan men betydligt svagare i sin handling.
Och du vidarebefodrar mig till patriot.nu.
Är det dom som är SMR?
Tro mig jag har besökt den sajten innan ... Det tuffaste dom gjort har varit att delat ut diverse flygblad till Agda 95 och den förståndshandikappade Nicklas 49.