Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Där har du dock väldigt fel, jag har haft ett antal titlar inom KKK. Bla så innehar jag titeln Grand Titan. (Erhålls efter att man har haft titeln Grand Dragon under 3år, detta är en hederstitel som även ger dig rätt att tala för organisationen).
Ursäkta OT.
/mvh ikh
3 år, snacka om snabb omsättning på folk när allt som krävs är tre år som Grand Titan. Ball titel förresten, nästan så jag övervägde att gå med. Tyvärr jobbar jag för judemedian så det kanske inte vore så lämpligt.
On topic: Hur ser initierade SMR:are på det faktum att SMR startades av ett gäng unga killar i bromma som inte var särskilt nazistiska utan låg mer åt det nationalistiska hållet och att sedan mr Lund kapade deras organisation och kassa? Detta har jag från en källa som var med på den tiden, han visade mig ett ex av SMR's tidning Folktribunalen och den hade inga hyllningar till Hitler, Tredje Riket och annat. Såg ut som vilken tidning som helst. Eftersom SMR verkar göra anspråk på att vara 100% hardcore NS så vore det intressant att höra hur sådant förklaras inom smr eller om det förnekas?