Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Vad är det för fel i skallen på dig? Nej, NMR har inte alls sagt att penningmakten krossas om Israel krossas. Men det är ju så här du gör. Skiter ur dig textsjok som du sen gravt vantolkar.
Anser du inte att Israel utgör en del av de judiska maktstrukturerna? De flesta inser att svaret på den frågan är ja. Men ingen, vare sig NMR eller någon annan, hävdar att Israels krossande skulle leda till att judisk makt krossas. Jag hävdar emellertid på goda grunder att judisk makt redan har försvagats genom Israels urskillningslösa framfart i Gaza de senaste veckorna. För att detta fått så många att se judarna för vad de är.
Du är som jag skrivit tidigare en inbillningsbegåvad pajas. Börja med att bemöta invändningar och motargument istället för att köra långrandiga monologer i din ekokammare. Då kanske jag kan ta dig på en gnutta större allvar åtminstone.
Dina inlägg är helt meningslösa, de saknar innehåll. Men då du är en rättshaverist av rang så fyller de ett rent personligt syfte och tillfredsställer dessa drifter hos dig.
Hur mycket du än försöker vrida och vända på saker och ting, ljuga och förvränga, märka ord och klyva hår så påstår NMR i artikeln att man kan ta sig an den makt som upprätthåller de politiska bojorna genom att attackera själva staten Israel och det är det jag ifrågasätter.
Du skriver alltså under på samma påstående som NMR men förklarar liksom organisationen inte hur denna koppling ser ut och på vilket sätt de önskade resultaten skulle nås i och med sådana attacker.
Du påstår endast ATT de kopplingarna finns och tillägger att man antingen är en idiot eller jude om man inte är med på det.
Detta är ett typiskt beteende och språkbruk från den nationalistiska sfären.
Fantisera ihop vad som helst för att det känns bra, strunta i verkligheten, påstå saker, förklara ingenting utan hänvisa istället till och använd termer som "juden", "globalisterna", "ZOG" eller något annat i dessa kretsar vanligen förekommande begrepp, slå ifrån sig allt för att få behålla sitt behagliga önsketänkande och den som har något att invända är antingen jude, dum i huvudet, idiot eller liknande.
Detta är nationella i ett nötskal. Svåra kverulanter som kan älta och älta i evigheter över sina favoritämnen som de inte ens förstår sig på. Finns det några lägre undermänniskor?