2009-11-21, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xdr
Jag förstår att du skriver utifrån ditt perspektiv och din egen åsikt bara, därav skulle jag gärna få ett svar från SMR.
M.Skillt skulle man kunna få ett svar på dom obesvarade frågorna.

Va bra då. Har du läst igenom tråden? Tror att du kanske får ett svar då. Vet inte om han kan ha svarat på d tidigare.
Citera
2009-11-21, 15:28
Medlem
Robin88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Ursäkta om jag inte tar dig på allvar och skrattar lite. Var det där det mest fantasifulla du kunde hitta på?

/Micke

Roligt att du försöker vända på det och säga att jag ljuger. Är det så ni möter kritik eller?
Citera
2009-11-21, 16:24
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin88
Roligt att du försöker vända på det och säga att jag ljuger. Är det så ni möter kritik eller?
Igår när jag var ute och gick med en polare som slogs i andra världskriget, så träffade jag din morsa som sålde sex till afganer och andra märkliga filurer. Om hon fortfarande har dig inneboende eller inte är jag osäker på, men du bodde hemma förut iaf.

Är det ok att din morsa säljer sex åt andra män medan du fortfarande bor hemma?

Är det där en sanning bara för att jag påstår att det har hänt? Givetvis är det inte en sanning bara för att jag skriver det. Och samma regler gäller för dig, du bör kunna styrka dina påståenden. Ditt påstående blir än mindre trovärdigt om man ser till din inläggshistorik, samt att din historia innehåller alla, enligt oss, förbjudna varianter.

Så kom med lite vikt bakom ditt påstående så kan du få ett tillfredsställande svar.

/Micke
Citera
2009-11-21, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av molly62
Jag skulle gärna rida den häst jag tränar nu i marschen,för de finska soldaterna red på finska-hästar.De var snabba och uthålliga.Hästen är i Finland och jag med,men man vet ju aldrig, kanske en annan gång.

Jag hade mer än gärna betalat för att se en klick med hattar som tuggar fradga ståendes i kylan med en polismur runt sig, och dessutom en mentalt handikappad nazi-tjej i sina bästa år på en häst, kan fan inte bli bättre.

Fråga: kommer din ledsagare delta under marschen?
Citera
2009-11-21, 17:49
Medlem
Robin88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Igår när jag var ute och gick med en polare som slogs i andra världskriget, så träffade jag din morsa som sålde sex till afganer och andra märkliga filurer. Om hon fortfarande har dig inneboende eller inte är jag osäker på, men du bodde hemma förut iaf.

Är det ok att din morsa säljer sex åt andra män medan du fortfarande bor hemma?

Är det där en sanning bara för att jag påstår att det har hänt? Givetvis är det inte en sanning bara för att jag skriver det. Och samma regler gäller för dig, du bör kunna styrka dina påståenden. Ditt påstående blir än mindre trovärdigt om man ser till din inläggshistorik, samt att din historia innehåller alla, enligt oss, förbjudna varianter.

Så kom med lite vikt bakom ditt påstående så kan du få ett tillfredsställande svar.

/Micke

Moget där

Jag vet killens namn och han är med på en bild eran kräftskiva i helsingborg 2007.
Citera
2009-11-21, 17:58
Medlem
xdrs avatar
Jo jag har läst hela tråden men hittade inget svar, annars hade jag inte frågat
Citera
2009-11-21, 18:23
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin88
Moget där

Jag vet killens namn och han är med på en bild eran kräftskiva i helsingborg 2007.
Så du kan namnge en person som finns på vår hemsida, har jag fattat det rätt?

Med andra ord kan du påstå precis samma sak om mig och cementera det som en sanning, genom att du kan namnge mig och visa en bild på mig.

/Micke
Citera
2009-11-21, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xdr
Jo jag har läst hela tråden men hittade inget svar, annars hade jag inte frågat

Ok. Många är bara så duktiga på att spotta ut saker utan att kanske läsa igenom saker:-) Får se om han svarar då.
Citera
2009-11-21, 18:37
Medlem
Finns det mycket vapen i SMR? Skjutvapen, d v s.
Citera
2009-11-21, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti_Hero
Jag hade mer än gärna betalat för att se en klick med hattar som tuggar fradga ståendes i kylan med en polismur runt sig, och dessutom en mentalt handikappad nazi-tjej i sina bästa år på en häst, kan fan inte bli bättre.

Fråga: kommer din ledsagare delta under marschen?

Något djur kommer jag nog inte att släpa till Sverige det visar sig vara problem.Min ledsagare är lättare och följer nog gärna med,men först nästa år om det då ordnas någon marsch.
Citera
2009-11-21, 19:50
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViceSquad
Du har vunnit en promenad!
men du siktar lite för långt i att den nationella rörelsen på forumet skulle besitta några som helst smala TV-nostalgie referenser lagrade i hjärnbarken, TV är ju ideologiskt degenererande
Synd att inte Sveriges television existerade under karolinerandan annars..
http://turderland.addespropaganda.com/material/resan/blomparaden.html

Obs! dra inga skämt om gasexperter härinne
Citera
2009-11-21, 20:44
Medlem
abakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern
Finns det mycket vapen i SMR? Skjutvapen, d v s.

Säkert jättemånga, typ en miljon eller något!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in