2009-09-23, 15:35
Medlem
503s avatar
Fredrik.E bör passa sig nu om du inte vill bli föremål för en granskning beträffande överträdelse av regel 1.08.
Dra ner på personangreppen.

På sedvanligt vis kommer det inte fler förvarningar, och kommentarer i tråden på detta meddelande kommer ovillkorligen resultera i tillsägelse.

/mod
Citera
2009-09-24, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilone
dumhuvve de kampar for ett fritt norden

men det finns ju en Motståndsrörelse i de andra länderna också.
Som också kämpar för ett fritt Norden och ett fritt respektive land, inte ett ENAT Norden...ett FRITT Norden.
Citera
2009-09-24, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
gör väl inte jotun heller, trots att han väntar på att bussas in.. antar att det handlar om hur oskyldig man är i organisationens ögon och om det hörde till kampen att piska på en kvinna, lika mycket som att hugga en röding..

nu säger jag inte att jotun är skyldig, men..

Fånghjälpen är en hemsida, som de som sitter inne själva kan välja att publiceras på...inte svårare än så...har inte alls med skyldighet eller brottets betydelse för kampen att göra
Citera
2009-09-24, 02:32
Bannlyst
Det var lite intressant att i en tidigare tråd få reda på att det var "lite" ok att knulla en judinna, bara man använder kondom. Men hur är det med mat? Får man som sann och äkta arier äta judisk mat?
Citera
2009-09-24, 06:57
Medlem
PEWPEWPEWs avatar
*Är Niklas Frisk eller Frost vafan han nu heter värd allt det här?
*Vem fan är han? Blir det verkligen en sensation om han blir friad?
*Varför är det så svårt att få ihop 70 tusen?
*Jobbar inte nazister eller latar dom sig bara skolgårdar och jagar peddosar?
*Varför får man inte se den riktiga skitbra filmen utan Michael Bay musik?
*Varför hänger ni med bönder istället för att fixa ihop pengarna? (typ panta burkar)
*Varför vill jag ha svår på skitdåliga fast ändå rätt relevanta frågor?

Ja allt detta har säkert blivit besvarat men ni svarar så sjukt diffust att det är helt crazy!
Citera
2009-09-24, 13:44
Medlem
evilones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contradiction
men det finns ju en Motståndsrörelse i de andra länderna också.
Som också kämpar för ett fritt Norden och ett fritt respektive land, inte ett ENAT Norden...ett FRITT Norden.

men vad pratar du om.
Detta ar punkt 7 i deras om man far kalla det manifest

7. Upprättandet av det Nordiska riket
Norden är inte automatiskt en del av Europa. Norden är ett eget kulturområde med egna särskilda folkslag och med speciella förutsättningar för sitt ekonomiska liv. Motståndsrörelsen kämpar för ett självständigt Norden.
Vårt mål är en stark nordisk statsbildning helt självständig gentemot alla främmande intressen inklusive EU. Denna statsbildning skall bestå av minst Sverige och Norge, men samtliga nordiska länder borde i slutänden införlivas i denna statsbildning - det kommande Nordiska riket.
Norden är tillräckligt starkt för att hävda sig självt ekonomiskt, militärt och kulturellt. Vi vill inte ha träldom, vi vill ha ett fritt Norden!

Sa vad surrar du om?
Citera
2009-09-24, 13:45
Medlem
Jotuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilone
men gar det inte fortare om han avtjanar sitt straff an att vanta pa att ni ska fa ihop pengarna till certifikaten?

Om vi nu skulle säga att det tar längre tid att få ihop pengarna än vad Niklas har kvar på straffet tror jag ju knappast att han sitter kvar i fängelset och väntar. Så jag förstår inte ditt resonemang.
Sen lär Niklas få en ganska saftig ersättning när han frikänns för att han suttit oskyldigt fängslad så länge som han gjort.
Citera
2009-09-24, 13:56
Medlem
Ezzelinos avatar
Finns Jürgen Rieger med i bilden vad gäller SMR:s verksamhet fortfarande? Bor medlemmar på hans ägor? Har inte Jürgen Rieger lite slantar att hosta upp så att herr girige kändisadvokaten äntligen kan knåpa ihop resningsansökan i fallet Frost? Rieger är ju själv advokat, kan inte han fixa en resningsansökan, om han nu sympatiserar med SMR? Slutligen: hur kan SMR åtminstone indirekt stödja vanvård av djur? Eller utsattes Rieger för "en politisk dom", var inte djuren vanvårdade?

http://expo.se/2004/48_1198.html

Citat:
"Jürgen Rieger fick i början av 2001 över 300 vanvårdade djur tvångsomhändertagna. Efter det fick Rieger djurförbud av Länsstyrelsen.

Sedan förra året har ett flertal ledande personer från nazistiska Svenska Motståndsrörelsen bosatt sig på Riegers ägor."

http://sv.wikipedia.org/wiki/J%C3%BCrgen_Rieger

http://sv.metapedia.org/wiki/J%C3%BCrgen_Rieger
Citera
2009-09-24, 13:57
Medlem
evilones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotun
Om vi nu skulle säga att det tar längre tid att få ihop pengarna än vad Niklas har kvar på straffet tror jag ju knappast att han sitter kvar i fängelset och väntar. Så jag förstår inte ditt resonemang.
Sen lär Niklas få en ganska saftig ersättning när han frikänns för att han suttit oskyldigt fängslad så länge som han gjort.

Men lilla vann, nu far du allt ta och kamma till dig
det ar val ingen som att han kommer att sitta ett par ar extra for skojsskull.
Citera
2009-09-24, 14:31
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:

Misstänkte att det är lite därför man inte har så bråttom.

För det fall han överhuvudtaget skulle frias (minimala chanser) så kommer
hans ersättning i det här fallet att minskas rejält på grund av flera
omständigheter.
Citera
2009-09-24, 14:33
Medlem
whus avatar
Citat:
Vad har han för val?
Citera
2009-09-24, 14:33
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Misstänkte att det är lite därför man inte har så bråttom.

För det fall han överhuvudtaget skulle frias (minimala chanser) så kommer
hans ersättning i det här fallet att minskas rejält på grund av flera
omständigheter.
Själva ersättningen är inte det viktiga i sammanhanget, men om jag inte missminner mig så kommer ersättningen att halveras mot för det vanliga, och detta pga Niklas tidigare historik.

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in