2020-03-30, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodafisk
Började titta på "presskonferensen". Måste erkänna att jag var lite nyfiken. Så dåligt så jag slog av datorm. Så NMR ställer in planen på 1 maj demonstration innan alla skulle fatta att NMR:s demonstration bara kan sluta i ett riktigt fiasko med tunna led. NMR räddades av Covid 19.

Är vad NMR lyckas skramla ihop i antal aktivister år 2020.

Vilken presskonferens?
Citera
2020-03-30, 16:12
Medlem
Dodafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psvinggr94
Vilken presskonferens?

Presskonferensen ligger på Nordfront.

Ska NMR dubbelpublicera samma nyheter/kamprapporter med NMR:s nya hemsida. Det är samma artiklar/kamprapporter/artiklar mm på båda sidorna. NMR bygger ett luftslott.
Senast redigerad av Dodafisk 2020-03-30 kl. 16:16.
Citera
2020-03-30, 17:54
Medlem
talgtrolls avatar
Citat:

Ska NMR dubbelpublicera samma nyheter/kamprapporter med NMR:s nya hemsida. Det är samma artiklar/kamprapporter/artiklar mm på båda sidorna. NMR bygger ett luftslott.
Du tror inte att det är under en övergående fas
Citera
2020-03-30, 18:00
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:

Du har missförstått.

Bortsett från den organisatoriska förändringen innebär lanseringen av Motståndsrörelsen.se att innehållet på Nordfront kan förbättras. Genom att skala bort delar av innehållet på vår hemsida kan vi fokusera mer på vår egentliga basverksamhet; att förmedla viktiga nyheter och analyser till våra läsare samt inspirera till motstånd mot folkutbytet.”

https://www.nordfront.se/nordfront-och-den-nya-hemsidan.smr
Citera
2020-03-30, 19:07
Medlem
Freedomterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Du har missförstått.

Bortsett från den organisatoriska förändringen innebär lanseringen av Motståndsrörelsen.se att innehållet på Nordfront kan förbättras. Genom att skala bort delar av innehållet på vår hemsida kan vi fokusera mer på vår egentliga basverksamhet; att förmedla viktiga nyheter och analyser till våra läsare samt inspirera till motstånd mot folkutbytet.”

https://www.nordfront.se/nordfront-och-den-nya-hemsidan.smr

nej tror snarare som vanligt den föredetta nationella personhen misstolkar med flit.
Citera
2020-03-31, 20:21
Medlem
Dorniers avatar
Bra jobbat med nya podden Coronabunkern.

Keep up the good work.
Citera
2020-03-31, 20:23
Medlem
sdkennets avatar
Tycker det har varit en ökad känsla av framåtanda, i synnerhet i Dalarna nu. Roligt när man träffar på folk som förstår.
Citera
2020-04-01, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Man kan nog dra slutsatsen att det verkar ha varit en rejäl spark på de vänsterblivna samt transans ditsydda skinnpåse. Frågan är hur Essa mår för tillfället? Kanske inte blivit så mycket rollspel där hon lajvar att hon är katt denna helgen. Bara så konstigt att alla AFA:iter här inne skrikit sig hesa om att denna trasiga kvinna inte kan ha varit en del utav AFA

Kan det vara som så att AFA tycker det är pinsamt att allmänheten få se vad det är för typ av människor som döljer sig bakom deras maskeringar?
Vilka "AFA:iter" har skrikit sig hesa? Citera gärna inlägg där det påstås att hon inte är del i AFA, och det ska vara mer än ett citat eftersom du menar att alla AFA:iter skrikit sig hesa.

Jag väntar fortfarande på svar angående vilka belägg det finns för att hon äter benzo. En förklaring kring hur någon som vill arbeta är arbetsskygg välkomnas också. För att du inte ska missförstå nu, jag säger INTE att hon inte är medlem i AFA, men jag FRÅGAR vilka belägg som finns i artikeln på Nordfront för att hon skulle vara med i AFA. Informera mig!
Citera
2020-04-02, 10:51
Bannlyst
Hur många poddar per medlem har ni nu? Först Coronabunkern och sedan Urkult. Blir det 20 poddar plus Open mic?
Citera
2020-04-02, 12:55
Medlem
Freedomterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Hur många poddar per medlem har ni nu? Först Coronabunkern och sedan Urkult. Blir det 20 poddar plus Open mic?

Om man inte gillar den ena eller andra eller ingen pod alls så kan man väl bara strunta i att lyssna bara? . Nordisk radio har ju som mål att ha dygnet runt radio så det är väl en naturlig utveckling att bredda utbudet.
Citera
2020-04-02, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Hela NMR har reducerats till ett radioprojekt, och inte ens bra radio.
Citera
2020-04-02, 20:47
Medlem
NMR kommer ta makten genom poddar och nätradiorevolution.

Jag önskar dom kunde göra något mer radikalt.

Svenska ns-rörelsen kommer aldrig avrätta folkvalda politiker (drömmen om lyktstolparna) eller göra moskeskjutningar, noll väpnad revolution/kamp utan dom kommer blint fortsätta tro att dela ut papper och blajja i nätradio kommer att leda dom till makten och vinna folkets respekt och förtroende.

Funderar på att bränna min jävla stödfana och all skit litteratur man bränt helvetes massa pengar på.

Arg på mig själv att jag varit så naiv och faktiskt känt hopp och tillit till rörelsen.

Dom kommer ALDRIG förändra ett skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in