Citat:
Ursprungligen postat av
motarbetar
Man kan nog dra slutsatsen att det verkar ha varit en rejäl spark på de vänsterblivna samt transans ditsydda skinnpåse. Frågan är hur Essa mår för tillfället? Kanske inte blivit så mycket rollspel där hon lajvar att hon är katt denna helgen. Bara så konstigt att alla AFA:iter här inne skrikit sig hesa om att denna trasiga kvinna inte kan ha varit en del utav AFA
Kan det vara som så att AFA tycker det är pinsamt att allmänheten få se vad det är för typ av människor som döljer sig bakom deras maskeringar?
Vilka "AFA:iter" har skrikit sig hesa? Citera gärna inlägg där det påstås att hon inte är del i AFA, och det ska vara mer än ett citat eftersom du menar att alla AFA:iter skrikit sig hesa.
Jag väntar fortfarande på svar angående vilka belägg det finns för att hon äter benzo. En förklaring kring hur någon som vill arbeta är arbetsskygg välkomnas också. För att du inte ska missförstå nu, jag säger INTE att hon inte är medlem i AFA, men jag FRÅGAR vilka belägg som finns i artikeln på Nordfront för att hon skulle vara med i AFA. Informera mig!